"כמה שהוא תמים": בן כספית חיבר שיר על ינון מגל | צפו

לפני הבחירות התערבו ביניהם צמד המגישים בן כספית וינון מגל, כי מי שהמועמד שלו ינצח, ינאם בשבחו של חברו להגשה. היום בשידור בן כספית הלל את חברו המובס: "תחשבו על האיש וכמה שהוא תמים אופטימי ומקווה לטוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/21 15:32 יג בתמוז התשפא

"כמה שהוא תמים": בן כספית חיבר שיר על ינון מגל | צפו
בן כספית וינון מגל, צילום: צילום מסך

בתוכנית היומית של בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM נכונה למאזינים היום הפתעה מוזיקלית. לפני הבחירות האחרונות התערבו ביניהם צמד המגישים הוותיק, כי מי שהמועמד שלו לראשות הממשלה ינצח, יאלץ לשאת נאום בשבחו של חברו להגשה. בן כספית, הידוע בנטייתו האנטי-ביביסטית, הוכרז כמנצח ולכן חיבר נאום בחרוזים, הילל ושיבח את חברו המובס. 

לצלילי מוזיקה דרמטית פתח כספית את השיר שכתב: "אומרים שהאדם אינו אלא תדמית נוף מולדתו. עם ינון נבדוק את חבריו, עירו ומשפחתו. משפחת מגל היא משפחה לתפארת, חלוצים, בונים וחולמים כי אין להם ארץ אחרת. אם ההורים מכים שורשים הילדים גדלים עם עלי כותרת". 

כספית המשיך ודיבר על משפחתו הנוכחית של מגל, "למרבה המזל עוד הספיק לשאת לאישה את האחת גיתית. מגדלת כמו גדולה ארבעה ילדים ואחד תינוק, מאמינה לאורך כל הדרך שינון שלה עוד יגיע רחוק. עכשיו תחשבו על האיש וכמה שהוא תמים אופטימי ומקווה לטוב, בכל פעם הוא נופל על הפנים, מתאושש וממשיך לסחוב." 

בחלקו האחרון של הנאום, התייחס כספית להפסד הצורב של ינון בבחירות. "ממשלת השינוי הפכה לעובדה מוגמרת. עכשיו הוא מתבצר עם המשיח ובני משפחתו בבלפור אשר בעיר הקודש, במקום לתכנן איך הוא עוזר לשרה לגמור את החודש. כזה הוא ינון שמח אופטימי שלא מתייאש. גם אם יצטרך נדבות לקושש. את האיש הזה אנחנו אוהבים, בכל מצב צבירה, כי בתוך תוכו אנחנו יודעים מתחבא איש טוב וילד שאינו כזה נורא".