רפואה שלמה הכחישה קורונה ונדבקה: אורנה בנאי חיובית

השחקנית והקומיקאית נדבקה בקורונה למרות שחוסנה בשתי מנות של החיסון נגד הנגיף. הסוכנת עדכנה: "אורנה מרגישה טוב, חוש הטעם לא משהו והיא כבר מתגעגעת לפגוש את הקהל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/21 18:39 כו באב התשפא

הכחישה קורונה ונדבקה: אורנה בנאי חיובית
אורנה בנאי, צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

נתוני תחלואת הקורונה ממשיכים לעלות ולא פוסחים על המפורסמים בישראל. אחרי נועה קירל, גיא פינס, רותם כהן, עומר נודלמן טהוניה רובל וידוענים נוספים שנדבקו בנגיף, גם השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי אובחנה כחיובית לקורונה. בנאי נדבקה למרות שקיבלה שני חיסונים. מסביבתה נמסר היום (ד') כי היא שוהה בבידוד בביתה.

זוהר יעקובסון, הסוכנת של אורנה בנאי, סיפרה: "אורנה מרגישה טוב, חוש הטעם לא משהו והיא כבר מתגעגעת לפגוש את הקהל". ההרצות הקרובות של ההצגה "בכל שעה עגולה" בכיכובה של השחקנית בתיאטרון גשר, מאת יחזקאל לזרוב ובבימויו - יידחו לחודש הבא.

(ארונה בנאי בראיון מעורר מחלוקת בכאן 11, פברואר 2021)

בראיון לכאן 11 שנערך בתחילת השנה, התבטאה בנאי באופן מעורר מחלוקת: "אני חושבת שזה שפעת, גם משפעת לצערנו אנשים מתים. אני מסכימה שהקורונה מאוד מידבקת, אבל למה מנגנון ההפחדה הזה?... בתחושה שלי יש כאן אפילו פשע נגד האנושות. אנשים כמו הרב יובל אשרוב טוען שזאת שפעת, לא חדשה אפילו. זה וירוס". בראיון נראתה בנאי כמי שמעידה על עצמה "מכחישת קורונה". על אף שרגע אחר כך מגיע קאט, ניתן לראות שבנאי אומרת את הדברים באופן מחויך ואולי אף בבדיחות הדעת.

לאחר מספר ימים הבהירה בנאי כי אינה מכחישת קורונה אך לא התנצלה על דבריה. בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה, כתבה: "לא חוזרת בי ממילה שאמרתי. יחד עם זאת מודה ומתוודה - קשה וכואב לי העליהום שנעשה בי וברב יובל אשרוב. אני לא מכחישת קורונה, צמד המילים הללו נאמר בכתבה בציניות ובבדיחות הדעת".