מנהל חדש לקבוצת הוואטסאפ הלוהטת של הסלבס הסרוגים

הקבוצה המבוקשת בקרב העיתונאים הסרוגים מחליפה מנהל. "אני יוצאת להפסקה מניהול הקבוצה האהובה", כתבה אמילי עמרוסי, והוסיפה: "יחליף אותי הטוב מכולם: יאיר קראוס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/21 15:39 כו בתמוז התשפא

מנהל חדש לקבוצת הוואטסאפ הלוהטת של הסלבס הסרוגים
תמונה מהמפגש לפני שנתיים, צילום: אפרת קרסנר

בעוד כמה ימים ימלאו שבע שנים להקמת קבוצת הוואטסאפ "שובי נפשי", הקבוצה של הסלבס הסרוגים שהקומה בעקבות קבוצת המפגשים שיזם אורי אורבך ז"ל. בתקופה הראשונה אורי השתתף בקבוצה ונתן את ברכתו גם לאחר שעזב. 

העיתונאית אמילי עמרוסי, מנלת הקבוצה המבוקשת, כתבה: "מיניתי את עצמי כמנהלת ובשבע השנים השקעתי במקום הזה זמן ואנרגיות רבות. הקבוצה היא הלהקה שלי ברמה הערכית אינטלקטואלית. רוב הדיונים כאן פוצצו לי את המוח במובן החיובי. הפרגון והתמיכה הם אבני יסוד משמחות פה. ויותר מהכל: כאן נמצאים החברים שלי".

"במקום הזה קיבלתי כוח כשהייתי צריכה ושיעורים כשהייתי צריכה. הצלחנו לקבץ את האנשים הטובים ביותר בשדה המשפיענים בישראל. יש פה פחות ציניות ויותר אהבת אדם, עם, ארץ, תורה ושובי מבאזורים אחרים של אנשי תקשורת". 

עמרוסי כתבה כי לאחר שבע שנים של ניהול שגרמו לה לסיפוק רב, היא צריכה הפסקה. "נשארת כאן כמובן, רק לא כמנהלת. אני יוצאת להפסקה מניהול הקבוצה האהובה". 

אורי אורבך

אורי אורבך ז"ל, ייסד את הקבוצה צילום: Yossi Zamir/Flash90

מי יחליף את אמילי? "יחליף אותי הטוב מכולם: יאיר קראוס, איש מקור ראשון וארגון העיתונאים. יאיר נבחר בזכות הכוח שלו לחבר בין ענפי המשפחה: לייטים וחרדלים; ביביסטים ובנטיסטים; ימניים וקצת שמאלנים. בזכות תבונת הלב שלו, וההיכרות האישית שלו עם רובכם".

קראוס בן ה-37 מתגורר בעכו, נשוי ואב לשלושה ילדים. קראוס נולד בפתח תקווה ב-1984 והוא בוגר סניף מלאבס בתנועת בני עקיבא. לפני גיוסו לצה"ל למד בישיבת ההסדר בקרית שמונה. קראוס קצין במילואים ביחידת קציני נפגעים וחבר וועד מנהל בגרעין התורני־לאומי "אומץ" בעיר עכו. למד במכללה האקדמית צפת והוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ומשאבי אנוש.

שימש ככתב מטעם הערוץ הראשון בצפון הארץ כשלוש שנים עד 2011, כתב וערך חדשות מקומיות בכבלים, עבר גם ברדיו קול חי וערך את בטאון 'זרעים' של תנועת בני עקיבא. החל מ-2011 משמש כעיתונאי בעיתון מקור ראשון ומסקר את תחומי איכות הסביבה והצפון. בזמן המהומות והתפרעויות בערים המעורבות סיקר את המתרחש בעירו, עכו. ביוני 2021 נבחר לוועד המנהל של ארגון העיתונאים בישראל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן