קבוצת "שובי נפשי" הצעירה התכנסה למפגש ראשון

המפגש הראשון של קבוצת העיתונאים הצעירים מבית "שובי נפשי". מי לא העז לפספס את המינגלינג ומי דפק איחור אופנתי בגלל ההפגנה?

חדשות כיפה נעמה כהן, חדשות כיפה 28/11/19 09:38 ל בחשון התשפ

קבוצת "שובי נפשי" הצעירה התכנסה למפגש ראשון
המפגש המרגש, צילום: אפרת קרסנר

לפני קצת פחות מעשרים שנה, נפגשה קבוצה קטנה של עיתונאים דתיים בבית קפה ירושלמי ונקראה בשם "שובי נפשי" . השבוע נוסדה גם קבוצה לעיתונאים הצעירים, ונפגשה בפעם הראשונה בפטריקס בר בפתח תקווה.

במהלך הערב הקבוצה הייתה אמורה ליהנות מהופעה של אמן החושים החרדי, מני הולנדר, אך בשל הקדמת טיסה שלו לחו"ל, ההופעה בוטלה ברגע האחרון ובמקומה הוכנה פעילות חברתית על ידי מנהלת הקבוצה, אפרת קרסנר.

חברי הקבוצה

חברי הקבוצהצילום: אפרת קרסנר

הראשונים שהגיעו למינגלינג היו אפרת פרנס כהן, ואביטל טרקיאלטאוב(עורכת מגזין פנימה) ואפרת קרסנר (ynet). יונתן דובוב (הבית היהודי, הגולה) ומאיר פריילכמן (שביעי) וטל ביסמוט (כתבת ועורכת תוכן בפנימה) שהגיעו ממש לאחר מכן.

טל שימשוביץ,(ynet) וגם איתי סופרין (התאגיד), וחגי דותן (עורך משנה של המהדורה בחדשות 13). דותן נמנה בין קשישי הקבוצה, ובדיוק באותו הערב חגג את יום הולדתו ה-40. כמובן שהוא זכה לעוגה וזיקוק.

שאר המשתתפים במפגש איחרו בגלל הפגנת התמיכה בעד ראש הממשלה נתניהו, שנפלה על אותו הערב. מיטל הרץ (יועצת תקשורת לשעבר בבלומברג), אביגיל זית (גלי ישראל ועולם קטן) דביר עמר (בשבע ושביעי), אשת התקשורת איילת שליסל ועטרה גרמן(סרוגים).

המפגש נערך בחדר הוי איי פי של הפטריקס בר בפתח תקווה, והמשתתפים נהנו מספות מרווחות וממלצרים אישיים. המנה שכיכבה בהזמנות, והוזמנה לפחות ארבע פעמים הייתה סטייק אנד אג - טוסט עם סטייק יחד עם חביתה. 

בסיום הערב דובוב הזמין את כל המשתתפים לאירוע הנובי גוד, לקראת השנה האזרחית החדשה בגולה. הוא הדגיש כי הוא מוכן להתעמת בנושא זה עם כל אדם בעל דעות חרד"ליות

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן