"חתול סוס ופרה": טרנטינו מפרגן לישראל ומספר עם מי הוא לומד עברית

הבמאי המוערך מספר על השנה האחרונה בישראל, בה הוא מתגורר מאז פרוץ נגיף הקורונה "אם כבר להיות במדינה אחרת - אז המדינה שטיפלה בקורונה בצורה הכי טובה". ומשתף על החוויה ללמוד עברית יחד עם הבן שלו שכבר קורא לו "אבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/21 15:54 יג בתמוז התשפא

"חתול סוס ופרה": טרנטינו מפרגן לישראל ומספר עם מי הוא לומד עברית
קוונטין טרנטינו, צילום: צילום מסך

אמש (ג') בתכנית הטוק שואו של ג'ימי קימל התאחר הבמאי עטור הפרסים קוונטין טרנטינו לקראת צאת ספר הנובל הראשון שלו. טרנטינו הוציא את הספר "היו זמנים בהוליווד" המבוסס על סרטו האחרון בעל אותו השם, ועתיד להגיע לחנויות ב-29 ליוני בשפה האנגלית בלבד. כמתבקש בכל ראיון קימל החל לשאול את טרנטינו על חייו האישים, ובהם ההורות הטריה והחיים בישראל.

"הרעיון היה שנהיה חלק מהשנה בתל אביב וחלק בלוס אנג'לס" סיפר טרנטינו על תשעת החודשים האחרונים בהם חי בישראל. " אבל אז באה הקורונה, ושלושת החודשים שהיינו אמורים לבלות בישראל הפכו לתשעה חודשים" הוסיף. אך טרנטינו שיבח בעצמו את ניהול הקורונה בישראל שהקלה על חייו בארץ: "הייתי מעדיף לא להיות תקוע מחוץ למדינה שלי בניגוד לרצוני במשך שנה שלמה, אבל אם כבר להיות במדינה אחרת - אז המדינה שטיפלה בקורונה בצורה הכי טובה".

טרנטינו נשאל על ההורות הטריה שלו לבן ליאו, והוא סיפר כי התינוק בן ה-15 חודשים עוד לא מדבר למעט מילה אחת "אבא" אותה הוא אומר בעברית. "רק שליש מהפעמים שהוא אומר אבא, הוא מתכוון אליי" התבדח טרנטינו, וסיפר כי הבחירה בשם היא לא על שמו של ליאונרדו דיקפריו אלא על שם סבא של דניאלה פיק אשתו. לבסוף סיפר כי הוא לומד עברית יחד עם בנו הצופה בתכניות טלוויזיה ישראליות לגיל הרך. "אז אני לומד לא מעט - למשל CAT זה חתול, HORSE זה סוס ו-COW זה פרה".