מולי שגב זועם: "עמית סגל חושב שאנחנו עובדים אצלו"

סגל דיבר וכתב אתמול נגד התכנית "ארץ נהדרת" והעורך הראשי שלה מולי שגב, בעקבות המערכון נגדו, "הם מעולם לא תקפו אנשי שמאל". הבוקר, העורך שגב השיב בחריפות: "פרשן שלא מסוגל להתמודד עם טעות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 16/06/21 13:57 ו בתמוז התשפא

מולי שגב זועם: "עמית סגל חושב שאנחנו עובדים אצלו"
שגב נגד סגל, צילום: פלאש 90

לאחר השבעת הממשלה ה-36, פרשנה הפוליטי של חברת החדשות, עמית סגל, הודה כי טעה בהערכתו המוקדמת בכך שאמר שלא תקום ממשלת בנט-לפיד. אמש תקף סגל את יוצרי תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", בעקבות מערכון בו סגל הושם ללעג בשל הערכתו המוטעית. הבוקר (ד'), העורך הראשי של התכנית המצליחה, מולי שגב, הגיב בזעם לביקורת של סגל.

"לעיונכם המערכון שהוביל לטנטרום", כתב שגב וצירף את המערכון המדובר. "לא תמצאו בו מילים כמו ״ימני״ ו״שופר״. כן תמצאו בו ביקורת על עיתונאית שנוטה שמאלה, ופרשן שלא מסוגל להתמודד עם טעות וחושב שאנחנו עובדים אצלו". 

סגל השיב לתגובה של שגב, והציע לעוקביו בטוויטר לשאול את שגב שאלה אחת שממנה בחר, לטענתו, להתעלם: "כמה פעמים פעל, סימס וטילפן לממונים עליי נגד העובדה שהבעתי את דעותיי בשידור, ובעד הצורך "לאזן אותו" (שזו אגב באמת כתיבה סאטירית מופלאה). זה הרקע האמיתי למה שקרה בשנים האחרונות בארץ נהדרת".

את הביקורת שלו על ארץ נהדרת אמש, פתח סגל כשקבל על כך שבמשך שבע שנים ראשי ארץ נהדרת לא מפסיקים לסמס לבכירי קשת בכל פעם שהוא אומר משהו ימני על המסך. "הם מעולם לא תקפו אנשי שמאל על האיוולת במסירת שטחים לטרוריסטים. אצלם, ראשי הימין הם נאצים, אבל הימין מסית. רחמים על אסי, שני, קיציס והאחרים שצריכים לשמש הפרזנטורים של התועמלנים האלה, כתב בחשבון הטוויטר ששלו.

https://twitter.com/yosi0998/status/1404891226172792835?s=20

לאחר מכן תקף גם את נושא הגזענות המשודרת בתכנית המצליחה. "הגזענות של ארץ נהדרת נגד המזרחיים עוד נדבר יום אחד. אבל בקצרה: עוד לא נולד המזרחי שייצא טוב בארץ נהדרת. זה המעוז האחרון של האשכנזיות. לתדהמתם, איננו מפגרים. כולם רואים לכם".

לסיום כתב הפרשן הבכיר כי אפשר להיות אידיאולוג, "זה אחלה ואני מעריך את זה. אפשר גם לא להביע דעות וגם זה סבבה. אבל לנסות להנדס את תודעת הישראלים בקשת ואז לנסות ולסתום פיות במשך שנים לימניים במסרונים ושיחות לבכירי חברת החדשות - ואלה, לא קלאסה. לצערם, העולם משתנה".