ראש חדש לאולפנת שעלבים: הרבנית מיכל ורד

הרבנית תחליף את הרב ישי מאיר אחרי 17 שנים בתפקיד, מאחוריה עשייה ענפה בתחום החינוך וסיוע לנשים פגועות מינית. הרבנית עם כניסתה לתפקיד מסרה: " אני מקבלת עליי תפקיד מרתק ואיתו אחריות עצומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/21 10:06 ו בתמוז התשפא

ראש חדש לאולפנת שעלבים: הרבנית מיכל ורד
הרבנית מיכל ורד, צילום: באדיבות המצולמת

הרב ישי מאיר יסיים את תפקידו כראש אולפנת שעלבים לאחר 17 שנים ויפרוש לגמלאות, במקומו תיכנס לתפקיד הרבנית מיכל ורד. מיכל (48), נשואה לרב אייל ורד ואמא לששה, מתגוררת בפתח תקווה, בעלת ניסיון חינוכי של 20 שנים במערכות החינוך בתפקידי הייעוץ החינוכי והריכוז ברמה הבית ספרית, המחוזית, והארצית. בעלת תואר ראשון ותעודת הוראה בייעוץ חינוכי ויהדות, ותואר שני בייעוץ חינוכי. 

בתפקידיה הקודמים במסגרות החינוך הפורמאלי היתה מיכל בין השאר יועצת חינוכית במשרד החינוך, מדריכה ביחידה להתמודדות במצבי לחץ וחרום בשפ"י, ובנוסף גם מנחה במרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית לנשים דתיות וחרדיות (תהל), מנהלת אגף הכשרה במכון בניין שלם, רבנית קהילה ועוד. 

הרבנית מיכל ורד: "בהתרגשות גדולה ובתודה לקב"ה אני מקבלת עליי תפקיד מרתק ואיתו אחריות עצומה. אני מודה לצוות קרית חינוך שעלבים שבחר בי לתפקיד. ומתפללת שאצליח לבנות קומה נוספת על גבי פועלו הרב של הרב ישי, ויחד עם הצוות כולו, אזכה להוביל את האולפנא להישגים נוספים וחדשים, ליוזמה ליצירה, לעבודת השם בשמחה ולשליחות באהבה".

יהודה פרוידיגר, סמנכ"ל קרית חינוך שעלבים: "לאחר תהליך ארוך עמוק ומקיף נבחרה הרבנית מיכל ורד לעמוד בראש האולפנא. אנו מודים לרב ישי על שנים רבות של עבודה במסירות בהן הצליח להצעיד את האולפנא להישגים גדולים הן בתחום החינוכי ערכי והן בתחום ההישגי. אנו מתפללים שהרבנית מיכל תצליח עם יחד הצוות לבנות עוד קומה של מצוינות בכל התחומים".