אקס פקטור: נמצא המחליף לסיימון קאוול?

אחרי שאתמול נודע כי המנחה הבינלאומי כנראה לא יגיע, בהפקת התכנית מצאו את שופט רביעי חדש - רן דנקר. אחרי שחזר לתודעה הציבורית עם להיט חדש דנקר נבחר על ידי קאוול עצמו כמי שיצרף לצוות השיפוט

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/21 11:30 יד בסיון התשפא

אקס פקטור: נמצא המחליף לסיימון קאוול?
רן דנקר, צילום: אור דנון

יממה בלבד אחרי שנודע כי ככל הנראה סימון קאוול לא יגיע לישראל לשפוט בעונה החדשה של ה"אקס פקטור", הפקת התכנית מצאה שופט חדש. רן דנקר נבחר לשפוט בעונה החדשה בריאליטי שישודר ב"רשת 13" נבחרה לשלוח את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון 2022. מהפקת הערוץ נמסר כי קאוול עצמו והצוות שלו המעורבים בבחירת השופטים, בחרו ברן דנקר כשופט בעונה הקרובה של אקס פקטור.

דנקר יצטרף לפאנל השופטים שיכלול, כזכור, את מרגולנטע ברזילי ואביב גפן. דנקר חזר להיות להיט בישראל, אחרי שהוציא לפני כחודשיים את הסינגל "בית משוגעים" אשר הפך בן לילה ללהיט ענק ומאז הוא מככב במקומות הראשונים במצעדי ההשמעות ברדיו, זוכה למיליוני צפיות והשמעות בYouTube, ושאר הרשתות החברתיות. 

שנת 2007 הוציא דנקר את אלבומו הראשון "שווים" יחד עם המוזיקאי עילי בוטנר, ובהמשך הוציא סינגלים שזכו להצלחה רבה ביניהם: "מה שלא הספקתי לומר", "בואי נעזוב", "הכל מזכיר אותך" ו"אני אש" וכן זכה יחד עם עילי בוטנר ב"הרכב השנה", שיר השנה ועוד. בשנת 2018 דנקר הוציא את האלבום הסולו "משהו אחר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן