"עוד יהיה לי": מרגול חוזרת לריאליטי - ובגדול

הזמרת מרגלית צנעני נבחרה לשפוט בעונה החדשה של "אקס פקטור ישראל", לצידו של השופט האגדי ויוצר הפורמט סיימון קאוול, הזמר והיוצר אביב גפן וזוכת האירוויזיון נטע ברזילי. התכנית שתשודר ב"רשת 13" תשלח את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/21 17:15 ט באייר התשפא

"עוד יהיה לי": מרגול חוזרת לריאליטי - ובגדול
מרגול. "קטע מלעוני ביותר", צילום: גבריאל בהרליה

מרגלית צנעני, הלא היא מרגול, חוזרת לתכניות הריאליטי. אחרי יותר מעשור מאז ששפטה ב"כוכב נולד", נבחרה צנעני לשפוט בעונה החדשה של אקס פקטור שהשנה גם תבחר לראשונה את הנציג הישראלי לאירוויזיון.

"אני שמחה לחזור לשולחן השופטים בתכנית ריאליטי חשובה ומרכזית כל כך, לצידו של אחד המנטורים הגדולים והחשובים בעולם, לכבוד ייחשב לי", אמרה צנעני, וסיכמה בסגנון השמור רק לה: "זה קטע מלעוני ביותר".

סיימון קאוול, שנחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור ואחד מאושיות המוזיקה הגדולות והמשפיעות בעולם ונחשב לאחד שיודע לזהות כוכבים בינלאומיים, ישפוט אף האו בתכנית, כשלמעשה הוא והצוות שלו מעורבים בבחירת השופטים, והחליטו כי מרגול היא שתהיה השופטת הרביעית בפאנל, בשל הרזומה שלה הכולל מלבד הקריירה המוזיקלית הענפה גם 6 עונות כשופטת ב"כוכב נולד". בנוסף למרגול, גם הזמרים נטע ברזילי ואביב גפן יחלקו עימה את פאנל השופטים.

מרגול פועלת בעיקר בתחום של מוזיקת נשמה, אמריקאית וים תיכונית כאשר שיריה משלבים סגנונות רוק, פאנק ובלוז. היא פרצה לתודעה בשנות ה-80 עם הלהיט המזוהה עמה - "נערי שובה אלי". מאז, הוציאה אלבומים נוספים ואינספור שירים שהפכו לחלק בלתי נפרד מפסקול החברה הישראלית. בין להיטיה הרבים של מרגול שכבשו לבבות והושמעו רבות בתחנות הרדיו גם "חומות חימר", "אז מה", "עץ ירוק מפלסטיק", "עוד יהיה לי" ועוד.

לאורך השנים מרגול שיתפה פעולה עם אמנים ויוצרים רבים בארץ ביניהם: שלמה גרוניך, זהבה בן, איתי לוי, והפזמונאית רחל שפירא. לצד קריירת השירה המצליחה כבר עשורים רבים, מרגול הגישה תכניות, שיחקה בסדרות מוכרות, ושידרה ברדיו.

כפי שפורסם, העונה החדשה של "אקס פקטור ישראל" נבחרה לשלוח את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון 2022. בעונה החדשה, יגיע לשפוט סיימון קאוול שנחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור ואחד מאושיות המוזיקה הגדולות והמשפיעות בעולם ונחשב לאחד שיודע לזהות כוכבים בינלאומיים.

בימים אלו צוות הליהוק של אקס פקטור ישראל החל בעבודה אינטנסיבית על ליהוק הזמרים שייקחו חלק בעונה החדשה ואחד מהם יזכה לייצג את ישראל באירוויזיון 2022.