צומת מפסיק את פעילותו בעלון 'שבת בשבתו' | הסיבה מפתיעה

לאחר שותפות ארוכת שנים של מכון צומת בפעילות עלון 'שבת שבתו', מודיע המכון על הפסקה בשותפותו בעלון שייסד הרב ישראל רוזן ז"ל. "לאחר שימי הסגר יסתיימו ושגרת החיים תשוב ישקול המכון מחדש את עתיד העלון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/01/21 13:39 יד בשבט התשפא

צומת מפסיק את פעילותו בעלון 'שבת בשבתו' | הסיבה מפתיעה
מכון צומת מפסיק את המימון, צילום: ללא

משבר הקורונה ממשיך להשפיע על עלוני השבת. לאחר שותפות ארוכת שנים של מכון צומת בפעילות עלון 'שבת שבתו', המכון הודיע היום (ד') על הפסקה בשותפותו בעלון השבת. הסיבה: בימי הסגר הפסיקה המדינה את מימון העלון והפצתו באופן וירטואלי אינה עונה על הציפיות. בהתאם לנסיבות הללו החליט המכון על הפסקה זמנית בשותפותו בעלון. לאחר שימי הסגר יסתיימו ושגרת החיים תשוב לפעילות תקינה ישקול המכון מחדש את עתיד העלון.

את העלון ייסד הרב ישראל רוזן ז"ל ועד היום מעלה העלון דיונים משמעותיים בנושאים הלכתיים וטכנולוגיים שונים, בעלי חשיבות רבה עבור הציבור הרחב. כדרך קבע כתב ראש מכון צומת, הרב מנחם פרל,  חידושים מעניינים מידי שבת והנגיש את דברי ההלכה עבור כלל הקוראים. 

עם כניסת הסגר הראשון לקראת ליל הסדר וההנחיות לסגירת בתי הכנסת, מי ששילם את המחיר היעדר הנוכחות היו גם המוצאים לאור של עלוני השבת, שמתקיימים כלכלית מפרסומי אירועים לציבור הדתי וחופשות בארץ ובעולם. היות וענף התיירות והתרבות נסגרו כחלק מתקנות הקורונה - אין מי שיממן את הוצאת העלונים.