ממחירי הקורונה: חלק מעלוני השבת לא יודפסו השבוע

הנחיות משרד הבריאות ממשיכות להשליך על חיי הציבור, כעת עלוני השבת לא יודפסו לשבת הקרובה. הציבור הדתי יאלץ להסתפק במהדורות אינטרנטיות, או לעשות מינוי לעיתון שיגיע הביתה

עדיאל שביט עדיאל שביט ודוד פרוידגר, חדשות כיפה 15/03/20 18:47 יט באדר התשפ

ממחירי הקורונה: חלק מעלוני השבת לא יודפסו השבוע
נפרדים מהם לשבת הקרובה. עלוני שבת, צילום: כיפה

נגיף הקורונה ממשיך לפגוע בציבור הישראלי, ויחד איתן מגיעות ההנחיות של משרד הבריאות שמקשות על הציבור בחייהם שמחוץ למסגרת. אחד המקומות שנפגעו ביותר הם חיי הקהילה בישראל, ההוראה כי לא יותר מעשרה אנשים יהיו בחלל אחד פגעה במנייני התפילה. רבים נאלצים להישאר בביתם ולהתפלל תפילת יחיד או לארגן מניין מחתרתי מצומצם. 

מי שמשלם את המחיר של היעדרות הנוכחות בבתי הכנסת אלו לא רק המתפללים, אלא גם המוצאים לאור של עלוני השבת. בשבת הקרובה לא צפויים אנשים להגיע לבתי הכנסת ובכך לא יהיה קהל קוראים מסודר שיגיע לאסוף את אותם העלונים. דבר נוסף העלונים מתקיימים לרוב מפרסומים של אירועים לציבור הדתי וחופשות בכל מיני מקומות, אך היות וענף התיירות והתרבות נאלצים לשבות אין מי שיממן את הוצאת העלונים. 

נכון לרגע זה בעלון שביעי וגילוי דעת הודיעו כי בשבת הקרובה לא יצאו עלונים לשבת הקרובה. גם עולם קטן וקרוב אליך לא יצאו במהדורה מודפסת אך כן יהיה אפשרי לצפות בגרסה הדיגיטלית. גם העלונים שהודיעו כי יצאו בכל זאת, הם יהיו בגרסה מצומצמת כמו עלון שבת בשבתו. הסיבות כמובן לכך היא בשל חוסר הממון מהפרסומות שלא יצאו השבת והקושי למסור את העלונים לקוראים שנשארים בבתים. למי שחשוב לקרוא משהו במהלך השבת יאלץ להסתפק בעיתונים המגיעים לבתים, להדפיס עצמאית את המהדורות הדיגיטליות או לקרוא ספר במקום.  

עדכון לתאריך 18/3: העלונים עולם קטן וקרוב אליך הודפסו ויופצו השבת כרגיל. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן