הפוסט של ארגון צהר עלה בשבת אבל יש לכך סיבה

ארגון הרבנים מהציונות הדתית, העלה פוסט בשבת ויחד איתו עלו מספר סימני שאלה. מצהר נמסר: "הפוסט עלה ביום שישי ובטעות תוזמן לשבת במקום למוצאי שבת". אגב, גם לנו בכיפה זה קרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/21 20:38 י בשבט התשפא

הפוסט של ארגון צהר עלה בשבת אבל יש לכך סיבה
צילום: shutterstock

ארגון רבני צהר, המאגד בתוכו מספר רבנים מובילים בציונות הדתית, העלה פוסט בדף הפייסבוק שלו, למרבה הצער הפוסט עלה בשבת. גולשים רבים תהו על פשר העלאת הפוסט, שעוסק בחיסוני קורונה, ביום הקדוש. אחד מהם שאל: "אם כבר דיברתם על מנגנון.. איזה מנגנון של פייסבוק גרם לכם להעלות פוסט בשבת?".

בארגון צהר מיהרו להתנצל: "בפייסבוק יש אפשרות להעלות פוסטים הרבה לפני פרסומם. הפוסט עלה ביום שישי ובטעות תוזמן לשבת במקום למוצאי שבת. אנחנו מתנצלים בפני הגולשים על הטעות המצערת מאד". 

צילום: צילום מסך

"אם היינו זורקים את החיסונים העודפים היינו מצילים יותר חיים"

נזכיר לכם שגם לנו, ב"חדשות כיפה", זה קרה לפני מספר שנים, בשל מערכת אוטומטית שנקראת 'באפר' ששולחת קישור כותרת ותמונה לרשתות החברתיות באופן אוטומטי. "נציין כי לפני השימוש במערכת וידאנו שהרובוט הוא גוי ולא עבר גיור חלילה", נאמר כבר לפני שלוש שנים.

הפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של צהר בשבת, עסק בדעתו הלא מצויה של הרב יובל שרלו שטען כי את עודפי חיסוני הקורונה עדיף להשליך לפח ולא לחסן בהם צעירים וצעירות. עוד הוא הוסיף וטען: "כשזה מצטרף לאנשי משרד ראש הממשלה, לסלבריטאים, לעובדי מערכות בריאות ללא קשר לחולים, למה שהתחולל בחלק מבתי החולים ועוד ועוד – התוצאה הסופית היא "כל דמתקמבן גבר". האם זה מסכן חיים? בוודאי. את אלה שזקוקים לחיסונים האלה הרבה יותר".