עמית סגל עוקץ את יאיר גולן: איך פועלים הגאונים האסטרטגיים מאחורי הפוליטיקה שלנו?

מערכת היחסים העוקצנית בין הפרשן הפוליטי לחבר הכנסת ממשיכה, הפעם סגל חושף את הצביעות שבציוצים של גולן. בתחילה חבר הכנסת תקף את מצב התחלואה בחברה הערבית והחרדית, אך בשל היותו חבר במרצ, מחק את התייחסות על החברה הערבית והשאיר רק את החרדית

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 04/01/21 09:47 כ בטבת התשפא

עמית סגל עוקץ את יאיר גולן: איך פועלים הגאונים האסטרטגיים מאחורי הפוליטיקה שלנו?
ממשיך בקרב עקיצות מול יאיר גולן. עמית סגל, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

דם חם זורם בין הפרשן הפוליטי עמית סגל לבין חבר הכנסת יאיר גולן, שעתיד להצטרף לרשימת מרצ בבחירות הקרובות. אמש (א') הפרשן הפוליטי עבר לעמדת התוקף ועקץ בחשבון הטוויטר שלו את דרך ההתנהלות של יאיר גולן בתוך מרצ, תוך כדי חשיפת צביעות. סגל הראה כי גולן שתקף בחשבון הטוויטר שלו את החברה החרדית והערבית, בשל התחלואה הגבוהה שם, נדרש למחוק את הציוץ ולכתוב אותו מחדש מבלי להזכיר את החברה הערבית, זאת ככל הנראה בעקבות השריון של נציגה ערבית ברשימה.

את שרשור הציוצים נגד גולן פותח סגל: "תמיד חלמתם להבין איך פועלים הגאונים האסטרטגיים מאחורי הפוליטיקה שלנו? הצטרפן אליי אל ליבת העשייה, מקצועני המקצוענים או בקיצור - אל חשבון הטויטר של יאיר גולן". סגל החל בהפניה לציוץ המקורי של גולן: "לפני שעה קלה החליט גולן להחניף לבייס. מי הבייס של מרצ? אשכנזים, חילונים, ישראל היפה. בקיצור, בניכוי ערבים וחרדים" בצילום הציוץ המקורי נראה כי גולן דוש כי יוטל סגר רק על החברה החרדית והערבית בהן התחלואה גבוהה. בנוסף גולן מסתייג ממיתוג החברה הערבית כחברה "צפונית", ביטוי שסגל ישתמש בהמשך כדי לעקוץ שוב את גולן.

"בשלב הזה, מן הסתם, מקבל גולן עדכון באוזנייה שמרצ פונה גם לקהל ערבי" ממשיך סגל בשרשור הציוצים. "אך הערב שוריינה שם מועמדת צפונית, נוסח מכובס לערבית. גולן מחק אם כך את הציוץ לצורך מקצה שיפורים". בהמשך מעלה סגל את הציוץ המחודש של גולן כאשר הדרישה לסגר מופנית רק לחברה החרדית, מבלי להזכיר את התחלואה בחברה הערבית.

"בירור זריז מעלה שאין חרדי ברשימת מרצ הקרובה. אז אפשר להיכנס בחרדים" עקץ סגל. עוד המשיך: "וזו רבותיי הגאונות האסטרטגית שהביאה מועמד בטוח לרמטכ"ל מקום אחד בלבד לפני פעילה אלמונית מהצפון וחבר כנסת לשעבר צפוני, שהוא בעצם מכפר קאסם שבשרון אבל הוא צפוני במובן שהוא ערבי. לא צפוני צפוני, צפוני מרכזי כזה".