"ישתבח הבורא - פלא גדול": בן רביעי לאביב אלוש

כוכב "שעת נעילה" לא צפה בפרק של הסדרה ששודר אתמול, לאחר שאישתו נופר ילדה אמש את בנם הרביעי. אלוש סיפר ברשתות החברתיות: "איזו אישה ואימא מדהימה זכינו. שנדע כולנו רק בשורות טובות, ושמחה בלבבות אמן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/20 10:18 ח בכסלו התשפא

"ישתבח הבורא - פלא גדול": בן רביעי לאביב אלוש
אביב אלוש, צילום: פלאש 90

בן רביעי נולד לשחקן אביב אלוש, כאשר אמש (ב') אשתו נופר ילדה את בנם שיצטרף לאחיו - ליה, אריאל והילל. אלוש שפספס את הפרק החדש של "שעת נעילה" ששודר אתמול שיתף את הולדת הבן הטרי ברשתות החברתיות ואמר: "ישתבח הבורא - איזה פלא גדול. ובאיזו אישה ואמא מדהימה זכינו. שנדע כולנו רק בשורות טובות, ושמחה בלבבות אמן". 

אלוש נשוי לנופר כבר תשע שנים, ובשנים האחרונות התגוררו בתל אביב. במהלך השנה האחרונה ומאז פרוץ הקורונה עבר המשפחה להתגורר בחוות בודדים (ליד הר מירון). אלוש העיד על עצמו במספר ריאיונות כי הוא מתקרב לדת, אם בתפילות, הנחת תפילין ושמירת שבת.

לפני מספר שבועות סיפר שחר טבוך שמשחק לצד אלוש בסדרה "שעת נעילה", כי הקשר שלהם
חיזק אותו: "סיפרתי לו שאני מאמין באלוהים, כל בוקר מתפלל בבית, מניח תפילין, קריאת שמע לפני השינה, שחשבתי על הדת כשהייתי בבית כנסת בפולין בחו"ל, בערב יום הכיפורים. היו מלא אנשים, זה עשה לי צמרמורת והתחלתי להבין שאני מאמין יותר".

טבוך סיפר כי הוא שומר שבת והדבר הוביל לכך שאלוש אף הזמין אותו לשבת אצלו בבית, "פגשתי גם את המשפחה שלו. ההתחזקות הפכה אותי לבן אדם יותר אופטימי. כל בוקר אני קם ומודה לאל מחדש. פעם הייתי בן־אדם שמסתכל על הכוס הריקה".