ריקלין נגד עמית סגל וקלמן ליבסקינד: "קצתי בעלי התאנה הקורצים לשמאל"

לאחר הטור של ליבסקינד, בו הוא כינה את פובליציסטים המזוהים עם נתניהו "שרלטנים", שדרן ערוץ 20 שמעון ריקלין הודיע כי הוא עוזב את קבוצת הווטסאפ המשותפת וחסם את סגל בטוויטר

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/20 20:35 ח בתשרי התשפא

ריקלין נגד עמית סגל וקלמן ליבסקינד: "קצתי בעלי התאנה הקורצים לשמאל"
צילום: אמיר לוי/פלאש 90

לאחר שטורו של עיתונאי 'מעריב' קלמן ליבסקינד עורר סערה בימין, פרשן ערוץ 20 שמעון ריקלין הודיע כי הוא עוזב את קבוצת הווטסאפ המשותפת וחוסם את הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל. 

"לפני מספר דקות עזבתי את קבוצת הווטסאפ של הפטריוטים. לי אין את יכולת הצביעות של קלמן לצחקק איתי בפרטי ולטנף עלי בפומבי. כמו כן חסמתי את עמית סגל בטוויטר. עמית מתקשר אלי כל יום כדי להתייעץ איתי. ואז מהדהד טינופים שקריים עלי. קצתי בעלי התאנה הקורצים לשמאל. מחכה לעצים בשדה התקשורת", הודיע ריקלין בחשבון הטוויטר שלו. 

כזכור, אחרי שבוע של התנצחויות פומביות, בעיקר בציוצים בטוויטר, ליבסקינד, בטורו השבועי ב'מעריב', עלה למתקפה חריפה על שורה של פובליציסטים ומגישים המזוהים עם ראש הממשלה נתניהו, ובהם שמעון ריקלין, יעקב ברדוגו, נעם פתחי, יערה זרד, אלי ציפורי ועוד.

הסערה החלה כאשר בשבוע שקדם לראש השנה כתבו מספר עיתונאים המזוהים עם הימין - עקיבא נוביק, חגי סגל וליבסקינד עצמו, בטוריהם השונים, טענה ברוח דומה, הקוראת לראש הממשלה נתניהו לבצע עסקה עם הפרקליטות ולפרוש מתפקידו בתמורה לסגירת תיקיו השונים או לחנינה. בהמשך הצטרף אליהם, בחשבון הטוויטר שלו, גם עורך 'בשבע', עמנואל שילה.