שנאת דתיים? "לבדוק את המשיכה של נתניהו לבעלי אמונות דתיות"

ח"כ לשעבר דניאל בן סימון "פלט" הערה ארסית נגד ראש הממשלה נתניהו ואמר: "צריך לבדוק את המשיכה שלו לבעלי אמונות דתיות". יועץ התקשורת משה ענבר: "ספירת כיפות היא עיסוק הזוי"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 07/07/13 12:21 כט בתמוז התשעג

שנאת דתיים? "לבדוק את המשיכה של נתניהו לבעלי אמונות דתיות"
ערוץ 10, צילום: ערוץ 10

יש מי שלא כל כך אוהב את העובדה בה ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיף עצמו ביועצים דתיים, חובשי כיפות סרוגות: חבר הכנסת לשעבר מטעם ”העבודה“, דניאל בן סימון, אמר אתמול (מוצאי שבת) בראיון לערוץ 10 כי ”הלשכה הזו בעייתית בלי קשר לפרישתו של גיל שפר, זה חובש הכיפה החמישי או השישי שפורש. אני רוצה לבדוק את המשיכה של ראש הממשלה הזה לבעלי אמונות דתיות ויש בזה משהו“.

יועץ התקשורת משה ענבר הביע תרעומת על דבריו של בן סימון ואמר לכיפה כי ”בן סימון לא הסתפק בספירת הכיפות והמשיך באותו קו הזוי. למרבה האירוניה, בן סימון העיד על עצמו לאחרונה שהוא עוסק בכתיבת ספר על המקומות הקדושים, אבל זה כבר עניין לפסיכולוגים. יש לי הרגשה שהוא מכבד יותר אנשים בעלי אמונות דתיות שאינן יהודיות“.

נתניהו אכן מקיף עצמו ביועצים דתיים בשנים האחרונות, כשבין היתר מדובר על ראש הלשכה גיל שפר שיפרוש מתפקידו לאחר החגים, עו“ד יצחק מולכו, ראש המועצה לביטחון לאומי יעקב עמידרור (שגם הוא בדרך לפרישה מתפקידו - י.א) ומקורבו של נתניהו נתן אשל. גם מזכיר הממשלה שבחר נתניהו הוא האלוף (במיל‘) אביחי מנדלבליט - חובש כיפה אף הוא.

כפי שדווח בכיפה בשבוע שעבר, גיל שפר, ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה ומי שנחשב לאחת הדמויות המקורבות ביותר לראש הממשלה בנימין נתניהו, הודיע על החלטתו לפרוש מתפקידו בסוף החודש. שפר, חובש כיפה, נחשב לאחד ה“סרוגים“ המשפיעים ביותר על נתניהו. שפר אמר כי הוא מיצה את עצמו בתפקידו ולכן יפרוש מעבודתו בלשכה.