צפו: כך הותקף העיתונאי הדתי רועי שרון

במסגרת סיקור המאבק כנגד הריסת בית הכנסת בגבעת זאב, תקפו פעילי ימין את כתב השטחים של ערוץ 10. ראש המועצה יוסי אברהמי: "מדובר בנוער גבעות שלא שייך לגבעת זאב"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 04/11/15 16:25 כב בחשון התשעו

צפו: כך הותקף העיתונאי הדתי רועי שרון
צילום: אלון אלג'ים-cc-by-sa, צילום: צילום: אלון אלג'ים-cc-by-sa

במסגרת סיקור פרשת הריסת בית הכנסת "איילת השחר" בגבעת זאב, הגיעו עיתונאים וצלמים רבים למקום על מנת לדווח על המאבק. צוות חדשות 10, שהגיע לסקר את האירועים הותקף בשעה שניסה לקיים ראיון עם ראש המועצה, יוסי אבהמי.

אהוד אמיתון שנכח במקום, סיפר לכיפה כי שרון הותקף למשך זמן רב על ידי פעילי ימין שהתנגדו לנוכחותו באלימות רבה "רועי ניסה להסביר להם שהוא אורח של ראש המועצה, אבל הם פשוט תקפו אותו, גם כשראש המועצה יוסי אברהמי, עמד לידו". עוד הוסיף אמיתון כי הצעירים צעקו עליו "בוגד, תסתלק מכאן" ואף שברו לו את מצלמת הוידאו.

בשיחה עם כיפה אמר רועי שרון, כתב השטחים של ערוץ 10, זו הייתה הפעם הראשונה שהוא נתקל באירוע אלים של תקיפת עיתונאי "באתי לעשות כתבה והוזמנתי על ידי המועצה. הייתי אמורה לראיין את יוסי אברהמי, ראש המועצה ואז הותקפתי על ידי עשרות בריונים". שרון ציין כי הוא חטף "אבנים, בעיטות, אגרופים" מקבוצה של כ- 50 אנשים שהתקהלו סביבו.

ראש המועצה יוסי אברהמי, ניסה לגונן על שרון, אך ללא הצלחה." לצערי רועי שרון הגיע לראיין אותי ותקפו אותנו עם דחיפות וקללות". אברהמי אמר לכיפה כי הוא מתנגד למאבק אלים ומצר על האירוע. "האלימות לא אמורה להיות בשטחנו. בטח לא נוער גבעות שלא שייך בכלל לגבעת זאב. אמרתי לכל מי שהיה במקום, שלא הייתה לנו שליטה על הנוער שהגיע מבחוץ. אנחנו לא נעבור על זה לסדר היום ונדאג שהמשטרה תטפל בתוקפים" סיכם ראש המועצה.