לאחר הפריימריז: אבי וורצמן החזיר את דוברו לעבודה

שבוע לאחר הפריימריז מחזיר וורצמן את דוברו לעבודה, זאת לאחר שפיטר אותו באופן פומבי בעקבות דברים שכתב

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/01/15 15:11 כט בטבת התשעה

לאחר הפריימריז: אבי וורצמן החזיר את דוברו לעבודה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

שבוע לאחר הפיטורין הפומביים של דוברו של אבי וורצמן אודי טנא, החליט סגן שר החינוך להחזירו לתפקידו, כך נודע ל'כיפה'.

מדובר במהלך מבורך אומנם, שכן לא מעט ביקורת ניתכה על וורצמן בעקבות הפיטורין הפומביים, אך יחד עמם עולות טענות לא מבוססות לפיהן המהלך היה מתוכנן מראש.

כזכור, בשבוע שעבר בצעד תמוה, החליט רגע לפני הבחירות סגן השר אבי וורצמן לפטר את דוברו לאחר שהאחרון כתב דברים נגד חברת הכנסת שולי מועלם. ״הדברים החמורים שנכתבו הם על דעתו האישית בלבד ומנוגדים בתכלית לעמדתי והערכתי העמוקה לשולי ופועלה", אמר וורצמן.

"אני לא מוכן לקבל מצב בו עובד ציבור מתבטא באופן חמור נגד חברת כנסת שחוותה על בשרה את הדבר הנורא מכל וזה אובדן בעל שנפל בעת מילוי תפקידו כלוחם ומפקד בצה"ל. שולי היא חברת כנסת מצטיינת, עם קבלות על עשייה מוכחת, חברה אישית וקרובה והיא ראויה בזכות פועלה לכל התמיכה וההוקרה גם ללא כל קשר למחיר האישי הכבד שהיא שילמה למען הגנה על חיי כולנו. אני קורא לכל מתפקדי הבית היהודי לתמוך בה ביום רביעי הקרוב", הוסיף וורצמן.

כאמור, היום נודע ל'כיפה' כי שבוע לאחר הפיטורין החליט וורצמן להחזיר את דוברו לעבודה, זאת לאחר שהאחרון יחזור מחופשה בחו"ל, אליה יצא לאחר הפריימריז. לא ברור האם המהלך אכן היה מתוכנן מלכתחילה, אך אין ספק כי הפיטורין לא היו צריכים להתרחש וכי מדובר היה במהלך מוגזם מצידו של וורצמן.

מלשכתו של סגן השר אבי וורצמן נמסר בתגובה: “מאז ההודעה של סגן השר, נמצא אודי טנא בחופשה פרטית. טנא ביקש לחזור לתפקידו, וכשיחזור נדון בבקשה".