היועץ של וורצמן עקץ בפייסבוק ופוטר

סגן שר החינוך אבי וורצמן פיטר את יועץ התקשורת שלו, אודי טנא, לאחר שהאחרון התבטא באופן פוגעני נגד שולי מועלם. "לא מוכן לקבל מצב בו עובד ציבור מתבטא באופן חמור"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 12/01/15 14:26 כא בטבת התשעה

היועץ של וורצמן עקץ בפייסבוק ופוטר
Shutterstock, צילום: Shutterstock

סגן שר החינוך אבי וורצמן פיטר את יועץ התקשורת שלו אודי טנא, לאחר שהאחרון התבטא באופן פוגעני נגד חברת הכנסת שולי מועלם בתגובות בפייסבוק. מוקדם יותר היום כתב טנא "לא נעים אבל שולי עשתה קמפיין פוליטי על היותה אלמנת צה"ל",

סגן שר החינוך אבי וורצמן הודיע ליועץ התקשורת שלו על פיטוריו וסיום תפקידו באופן מיידי בעקבות הדברים שכתב נגד חברת הכנסת שולי מועלם.״הדברים החמורים שנכתבו הם על דעתו האישית בלבד ומנוגדים בתכלית לעמדתי והערכתי העמוקה לשולי ופועלה", אמר.

"אני לא מוכן לקבל מצב בו עובד ציבור מתבטא באופן חמור נגד חברת כנסת שחוותה על בשרה את הדבר הנורא מכל וזה אובדן בעל שנפל בעת מילוי תפקידו כלוחם ומפקד בצה"ל. שולי היא חברת כנסת מצטיינת,עם קבלות על עשייה מוכחת, חברה אישית וקרובה והיא ראויה בזכות פועלה לכל התמיכה וההוקרה גם ללא כל קשר למחיר האישי הכבד שהיא שילמה למען הגנה על חיי כולנו.אני קורא לכל מתפקדי הבית היהודי לתמוך בה ביום רביעי הקרוב".