הודחה המתנחלת מבית האח הגדול

לאחר חודש אחד בלבד הודחה תמר שילה, המתמודדת הדתייה היחידה, בתוכנית הריאלטי "האח הגדול"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 17/01/16 11:00 ז בשבט התשעו

הודחה המתנחלת מבית האח הגדול
צילום מסך, צילום: צילום מסך

לאחר חודש בלבד, הודחה אמש (מוצ"ש) תמר שילה, המתמודדת הדתייה, מהעונה החדשה של תוכנית הריאלטי "האח הגדול". במהלך שהותה בבית סיפרה תמר והציגה את הקשיים שלה בתור רווקה דתייה בת 30 "אני רוצה בן זוג, אני ממש בן אדם זוגי" שיתפה תמר וסיפרה כי ככל שהזמן עובר האינבידואל שלה גדל והרעיון של נישואים הולך ומתרחק ממנה.

"זה שימח אותי שהעמידו אותי להדחה" סיפרה אתמול כשיצאה והוסיפה שהדבר גרם לה להרגיש מעורבת במה שקורה בבית. על השאלה מדוע היא נכנסה אל הבית למרות התנגותה הגלויה של אימה, ענתה תמר: "באתי כי יש פה שילוש של כמה דברים שאני מאד אוהבת: אנשים שזאת האהבה הכי גדולה שלי, במה ותחרות".

בסרטון הפתיחה בו מציגים הדיירים את הביוגרפיה האישית שלהם בקצרה, נראית אמה של תמר מביעה ביקורת כלפי כניסתה לבית האח הגדול. המנחה החדשה, קורין גדעון, שמחליפה את אסי עזר, אמרה כי בביתה של תמר לא מרוצים מהעובדה שהיא מחליטה להשתתף בתכנית הריאליטי, אך עדיין מודאגים יותר מהעובדה שהיא אינה נשואה.

לפני כניסתה לתוכנית אמרה שילה כי היא דתייה ושומרת על כל המאפיינים והערכים של אדם דתי. כאשר נשאלה אם תשמור נגיעה, השיבה בצחוק "כל עוד הוא לא יהיה שמאלני, זה בסדר".

בשנים האחרונות לא מעט מתמודדים מהמגזר הדתי השתתפו בתכניות ריאליטי. בניהם ניתן למצוא את עקיבא וענהאל שמואלי מהמירוץ למיליון, אופיר בן שטרית מדה וויס, ואלדד גל - עד (דתי לשעבר) שהיה מועמד מוביל בעונה הקודמת של האח הגדול והגיע לחמישיית הגמר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן