ראשי הציונות הדתית במפגש מרגש עם מנכ"לית ויקימדיה

דמויות בולטות בציונות הדתית נפגשו עם מנכ"לית ויקמידיה ישראל,  לייצר ערכים ולשכתבם על מנת לשמר את הסיפורים והדמויות של המגזר. "פלטפורמה חדשנית וחשובה כדי שצעירים כוותיקים יוכלו להרחיב את הדעת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/18 10:19 כא בתמוז התשעח

ראשי הציונות הדתית במפגש מרגש עם מנכ"לית ויקימדיה
מפגש ראשי הציונות הדתית עם מנכ"לית ויקימדיה, צילום: נבו כץ

מייסדי הציונות הדתית מפגשו אמש (ג') עם מנכ"לית ויקמדיה ישראל, מיכל לסטר. מטרת המפגש הייתה לייצר ערכים ולשכתבם על מנת לשמר את הסיפורים והדמויות של הציונות הדתית שלא יישכחו מדפי ההיסטוריה בציון שנת ה-70 למדינת ישראל.

בין המשתתפים היו יו"ר היכל שלמה משה (מושקו) מושקוביץ, השגריר לשעבר והיוזם יצחק בן מאיר, הרב ד"ר דני טרופר, הרב, פרופ' וחתן פרס ישראל דניאל שפרבר, יו"ר בי"ח הרצוג שמאי קינן, ד"ר יואל רפל, פרופ' משה בר אשר נשיא האקדמיה ללשון עברית, יוחנן בן יעקב, זהבה בן זאב מכ"לית הרי יהודה, הסופרת חיותה דויטש, פרופ' אביעזר וייס, פרופ' יהודה ברנדס נשיא מכללת הרצוג, העיתונאי אברהם בנמלך ועוד.

יו"ר היכל שלמה משה (מושקו) מושקוביץ, אמר במהלך האירוע: "הציונות הדתית היא נדבך חשוב בהיסטוריה של מדינת ישראל ובתקומתה. מחובתנו לשמר ולספר אודות דמויות ואירועים משמעותיים ששינו את פני ההיסטוריה הישראלית בכלל והדתית לאומית בפרט. זוהי מחויבותנו. אני שמח שנוצר קשר עם ויקימדיה ישראל שגילו עניין. זו פלטפורמה חדשנית וסופר חשובה במיוחד היום כדי שצעירים כוותיקים יוכלו להרחיב את הדעת אודות הציונות הדתית, דמויות ואירועים".