קורין גדעון על מסע הלוויה של הרב קנייבסקי: "לא יקרה כלום אם נכיל את זה"

מנחת הטלוויזיה לשעבר בקריאה לציבור לכבד את האבל על הרב קנייבסקי ולהימנע מגזענות ושיפוטיות כלפי הציבור החרדי. "חלק מלחיות במדינה זה לדעת לספוג אי נוחות מדי פעם. יש כאן כל מיני סוגים של אנשים ולכל אחד חשובים דברים אחרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/22 12:03 יז באדר ב'

קורין גדעון על מסע הלוויה של הרב קנייבסקי: "לא יקרה כלום אם נכיל את זה"
קורין גדעון, צילום: קשת 12

לאחר גל של מחאות ברשתות החברתיות בשל שיבושי התנועה, העומסים והמחסומים בכבישים במרכז הארץ לאורך הבוקר בשל הלווית הרב קנייבסקי וביקורת רבה על הציבור החרדי, פרסמה הבוקר (א') מנחת הטלוויזיה ואושיית הרשת קורין גדעון פוסט בחשבון האינסטגרם שלה הקורא להרגעת הרוחות ברשת. 

גדעון כתבה כי: "חלק מלחיות במדינה זה לדעת לספוג אי נוחות מדי פעם. יש כאן כל מיני סוגים של אנשים ולכל אחד חשובים דברים אחרים. אני לרגע לא מזלזלת בהשלכות של השיבושים על החיים שלנו. אבל זה קורה... פעם בגלל מרתון, פעם בגלל מצעד גאווה, פעם בגלל ביקור של נשיא ארה"ב ופעם בגלל הלוויה של מנהיג של ציבור שלם בחברה שלנו". 

"לא יקרה כלום אם נכיל את זה"

גדעון הוסיפה וכתבה כי היא חושבת "שלא יקרה כלום אם נכיל את זה, נכבד את האבל ונימנע מגזענות ומשיפוטיות. אדם חשוב נפטר. לכל אחד יש זכות להגיע להלוויה שלו ולחלוק לו כבוד אחרון", והוסיפה תפילה שהאירוע ההמוני והצפוף, אליו צפויים להגיע מאות אלפי אנשים בצפיפות, יעבור בשלום.

קורין גדעון, הנשואה לחילי סורוצקין, בן למשפחה חרדית ובנו של הרב משה סורוצקין, יצרה את הסרט "החתונה החרדית שלי" על האירוע המדובר ויוצא הדופן בברנז'ה ומאז פעילה ברשתות החברתיות ובתקשורת בניסיון לאפשר הצצה לזוגיות הלא שגרתית שלה וליצור הבנה הדדית בין המגזרים.