בעלה של קורין גדעון בפוסט חשוף באינסטגרם: "מעולם לא חזרתי בשאלה"

חילי סורוצקין, שהגיע מבית חרדי חושף בפוסט את יחסיו עם הדת ומסיר את חרושת השמועות: "זה לא עניינו של אף אחד כמה מצוות אני שומר, ככל שאני מכיר את העולם החילוני האמונה שלי רק הולכת ומתחזקת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/22 12:49 כג באדר א'

בעלה של קורין גדעון בפוסט חשוף באינסטגרם: "מעולם לא חזרתי בשאלה"
מתוך האינסטגרם של חילי סורוצקין , צילום: מתוך אינסטגרם

אושיית הרשת, הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה קורין גדעון הפתיעה מדינה שלמה כאשר התחתנה עם חילי סורוצקין, בחור מבית חרדי של 14 ילדים בטלזסטון. מאז הזוג המעניין לא מפסיק להגיע לכותרות, כאשר רק השבוע הודיעו השניים על הריון - אח או אחות שיצטרף לבתם הגדולה אלונה בת השנה.

שאלו אותי בעקבות הכתבה אתמול בגיא פינס אם חזרתי בשאלה, אז התשובה היא לא

בפוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלו כתב השבוע חילי על הקשר שלו עם הדת, וכך הוא כתב- "שאלו אותי בעקבות הכתבה אתמול בגיא פינס אם חזרתי בשאלה, אז התשובה היא לא.
מעולם לא הפסקתי להאמין בבורא עולם, אפילו להיפך, ככל שאני מכיר את העולם החילוני האמונה שלי רק הולכת ומתחזקת ויש לי יותר תשובות משאלות.
זה עדיין לא אומר שאני צריך להתלבש בשחור ולבן, וזה לא עניינו של אף אחד כמה מצוות אני שומר, ובאילו עבירות אני חוטא.

אני אותו חילי שהייתי כל החיים. לא השתניתי במילימטר ממה שההורים שלי חינכו אותי

"חונכתי לעשות כל לילה לפני השינה חשבון נפש - מה עשיתי טוב היום ומה עשיתי רע, איך אני יכול להיות אדם יותר טוב, יהודי יותר טוב. בשבילי זאת אמונה.
יש גם סיכוי שיום אחד תראו אותי בלבוש חרדי וזה לא אומר שחזרתי בתשובה. לחזור בתשובה זה להיות אדם טוב שעושה את חשבון הנפש הזה כדי להשתפר. זה בבסיס של הכל ולפני הכל.
אני אותו חילי שהייתי כל החיים. לא השתניתי במילימטר ממה שההורים שלי חינכו אותי להיות - אדם שמכבד את כולם, שלא שופט אף אחד (בטח לא על פי החיצוניות שלו), שמתעסק בעצמו ובמה שהוא יכול לתרום לעולם. חוץ מזה, הכל הבל הבלים".