אמא אמיצה קארין קליינברג עשתה את זה בפעם הראשונה: "שמעתי קולות מה את עושה פה? תחזרי לבית"

אושיית הרשת הסרוגה קארין קליינברג, ילדה את בנה הבכור לפני כמה שבועות ומשתפת את עוקביה בחוויות הזוגיות וההורות שלה. הפעם בחרה קליינברג לספר לעוקביה על היום בו יצאה לראשונה להופעה עם התינוק

חדשות כיפה חדשות 18/07/22 10:08 יט בתמוז התשפב

קארין קליינברג עשתה את זה בפעם הראשונה: "שמעתי קולות מה את עושה פה? תחזרי לבית"
קארין ואריאל קליינברג בתמונת צילומי ההריון , צילום: באדיבות המצולמת

לאחר הריון מתוקשר במיוחד ברשתות החברתיות ולידתו המשמחת של בנם הראשון איתי שיתפה אושיית הרשת קארין קליינברג את עוקביה בפעם הראשונה שיצאה לבדה עם בנה איתי להופעה בעיר שדרות, קליינברג מתארת את החששות שהיו לה בטרם יצאה להופעה בפעם הראשונה לבד כשהיא עם תינוק "נלחצתי אבל אמרתי 'אני עושה את זה', ההופעה הייתה בשדרות והמרחק נסיעה מהבית שלי למקום ההופעה אולי 7 דק נסיעה,  שבהם הרגשתי את הלב שלי פועם על מאתיים מהידיעה שהוא כל רגע צריך להתעורר לאכול והאם אדע להתמודד עם הבכי שלו בזמן ההופעה.

"שמעתי קולות 'מה את עושה פה? תחזרי לבית' "

אושיית הרשת תיארה את התגובות שקיבלה מאנשים שראו אותה מגיעה עם התינוק להופעה "שמעתי קולות ״מה את עושה פה ? תחזרי לבית״ ״וואו איזה אמיצה היא יום שלם חיכיתי לצאת לנשום אוויר, לשנות אווירה , לצבור אנרגיות מהמוזיקה, ואז אני שומעת את המשפטים האלה כשאני מגיעה."

קליינברג משיכה לשתף את עוקביה עד כמה ההופעה הזאת חשובה לה ולנפש שלה, ואפילו לבנה התינוק הקטן " רק שלא ידעתן שאני צמאה ליציאה הזאת. מגיע לי. לנפש שלי. וכן גם לאיתי שלי, אז נכון שהוא תינוקי אבל זה לא אומר שיש הנחיה של 'תישארי בבית כי הוא קטן'. "

אריאל וקארין קליינברג

אריאל וקארין קליינברג צילום: רשת 13

"חזרתי להזיע כי עכשיו זה ״המאני-טיים״ עכשיו זה המבחן שלי לעצמי"

בהמשך הסבירה קליינברג את ההכנות שעשתה לקראת האירוע המורכב "ידעתי שאיתי צריך לאכול והייתי בהיכון לרגע שהוא יתעורר,  בבכי הראשון ידעתי שאיתי רעב ושאני צריכה למצוא מקום להאכיל אותו חזרתי להזיע כי עכשיו זה ״המאני-טיים״ עכשיו זה המבחן שלי לעצמי - לראות שאני מצליחה להעניק לו גם מחוץ לבית.  אז התרחקתי מכל האנשים והלכתי אחורה כמה שאפשר ופשוט התיישבתי מתחת לעץ להאכיל אותו. ותודה לאל עמדתי במבחן,  כשאיתי סיים לאכול הוא עדיין רצה ידיים אז התחלתי לרקוד איתו  ועל הדרך גם להרדים אותו."

אושיית הרשת סיכמה את הפוסט ואמרה "מסקנה ? אנשים תמיד יגידו לכן ״למה לא״ אתן תמצאו את הכוחות להקשיב רק לעצמכן ותזכרו - אתן יכולות הכל!"

קליינברג סיפרה למה כל כך חששה לשתף איתם את  צילומי הריון שעשתה עם בן זוגה

כזכור, קליינברג שיתפה את  עוקביה על פחד הגדול שהיה לה בתקופת ההריון, פחד שמנע ממנה לשתף את תמונות ההריון שצילמה עם בעלה אריאל,  "הפחד מכמה גדול ה'", האושייה שיתפה את העוקבים באמונה שלה בקדוש ברוך הוא, וסיפרה למה כל כך חששה לשתף איתם את  צילומי הריון שעשתה עם בן זוגה, עד שלבסוף החליטה לחכות לאחר הלידה ורק אז לפרסם.