צביקה קליין זכה בפרס "בני ברית" על סיקור הקהילות היהודיות בחו"ל

קליין, עורך ערוץ היהדות של NRG, זכה בפרס המוענק מדי שנה לעיתונאים העוסקים בסיקור יהדות התפוצות ויחסי ישראל עם הקהילות בחו"ל

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 08/05/13 18:10 כח באייר התשעג

צביקה קליין זכה בפרס "בני ברית" על סיקור הקהילות היהודיות בחו"ל
פרטי, צילום: פרטי

העיתונאי הדתי צביקה קליין, עורך מדור היהדות של NRG, זכה היום (ד‘) בפרס מטעם המרכז העולמי של ארגון ”בני ברית“. המרכז מעניק מדי שנה פרסים לעיתונאים על מצויינות בסיקור התפוצות בתקשורת הישראלית. הפרס, על שם וולף והילדה מטסדורף ז“ל, יוענק גם לבמאי משה אלפי מערוץ 1.

הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית מוענק לאישים העוסקים בסיקור יהדות התפוצות ויחסי ישראל תפוצות, ומוענק מדי שנה זו השנה ה-20 ברציפות.

חבר השופטים החליט להעניק את הפרס לקליין על סדרת כתבות שהתפרסמו ב“מקור ראשון“ ובמגזין ”מוצש“, בהן הצליח קליין לפתוח צהר מרתק לחייהן של קהילות יהודיות בחו“ל. קליין ממשיך לקדם את נושאי הקהילות היהודיות בחו“ל ולהציב את סיקורן בסדר העדיפויות של ערוץ היהדות הנתון תחת עריכתו.

חבר השופטים של הפרס השנה הורכב מד"ר יהודית אורבך מבית הספר לתקשורת באוניברסיטת בר אילן; השגריר איתן בנצור, לשעבר מנכ"ל משרד החוץ; אשר וייל, מו"ל ועורך כתב העת "אריאל" (1981-2003); פרופ' תמר ליבס, לשעבר ראש החוג לתקשורת באוניברסיטה העברית, שרה פרנקל, לשעבר כתבת לענייני תפוצות של רשות השידור וכלת אות מפעל חיים של הפרס לשנת 2002; שלום קיטל, לשעבר מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2; גבמבי שלג מייסדת ועורכת מגזין "ארץ אחרת" וכלת הפרס לשנת 2011; ופרופ' גבריאלה שלו, דיקן הפקולטה למשפטים ונשיאת המועצה האקדמית העליונה בקריה האקדמית אונו ולשעבר שגרירת ישראל לאו"ם.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן