ניב סולטן, כוכבת "טהרן", מפתיעה בקמפיין חדש: "מפסיקים לזרוק ומתחילים להחזיר"

כוכבת טהרן ניב סולטן נבחרה להוביל את הקמפיין של המשרד להגנת הסביבה סביב הרחבת חוק הפיקדון על בקבוקי פלסטיק גדולים עם המסר של "מפסיקים לזרוק ומתחילים להחזיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/22 14:07 יג באדר א'

ניב סולטן, כוכבת "טהרן", מפתיעה בקמפיין חדש: "מפסיקים לזרוק ומתחילים להחזיר"
ניב סולטן, צילום: צילום מסך מהקמפיין

ניב סולטן נבחרה להוביל את הקמפיין ההסברה של המשרד להגנת הסביבה בנושא הרחבת חוק הפיקדון לבקבוקים גדולים כאשר המסר המרכזי הוא "מפסיקים לזרוק ומתחילים להחזיר" פעילות ההסברה, תעלה היום (ב') בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל ובעיתונות, לציבור הכללי, וכן בתוכן ייחודי לחברה החרדית ולחברה הערבית.

סולטן, מהשחקנים העמוסים בתעשייה מוכרת בזכות תפקידה כתמר רבינאן בדרמה זוכת האמי "טהרן" של תאגיד השידור כאן. וכנטלי, הסטייליסטית האשקלונית מהסדרה "יש לה את זה" של קשת 12.

ניב סולטן

ניב סולטן צילום: צילום מסך מהקמפיין

תמר זנדברג, השרה להגנת הסביבה אמרה בתגובה לקמפיין: "הרחבת חוק הפיקדון לבקבוקי משקה גדולים מהווה חלק מאסטרטגיית הפסולת של המשרד להגנת הסביבה, השואפת לכלכלה מעגלית בישראל: מינימום פסולת והתייעלות מקסימלית בשימוש במשאבים, תוך הפחתה דרמטית בכמות הפסולת המוטמנת. שיתוף הפעולה של הציבור הכרחי לצורך הפחתת כמויות הפסולת הביתית והגדלת המיחזור. לאלה הבוחרים שלא להפחית במקור, ולרכוש בקבוקי משקה, אני קוראת להגיע אל בתי העסק, להחזיר בקבוקי פלסטיק ולקבל תמורתם את דמי הפיקדון. נמשיך בצעדים לגמול את ישראל מפלסטיק בשימוש חד-פעמי"

הרחבת חוק הפיקדון לבקבוקי משקה גדולים נכנסה לתוקף ב- 1 בדצמבר 2021, כדי להתמודד עם בעיית הפלסטיק החד-פעמי במרחב הציבורי. בחוק זה הצטרפה ישראל לשורה גדלה והולכת של מדינות אשר החילו חובת פיקדון על כלל מכלי המשקה.