הסרוגים המבטיחים של תעשיית הדיגיטל

אתר 'אייס' בחר 40 צעירים ישראלים, מתחת לגיל 40, הבולטים והמבטיחים בתחומי הדיגיטל, המדיה, התקשורת, פרסום ויחסי הציבור. ומי הסרוגים שזכו להיכנס לרשימה היוקרתית?

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/01/19 12:55 ז בשבט התשעט

הסרוגים המבטיחים של תעשיית הדיגיטל
הסרוגים המובילים, צילום: shutterstock

יח"צ, פרסום, דיגיטל - כל אלה ועוד הם העתיד של אמצעי התקשורת. כל יום קמים עוד ועוד משרדי פרסום ויחסי ציבור, ועוד סרטונים מגניבים ושלל אמצעי מדיה כובשים את הרשתות החברתיות. כל התחומים הללו קשורים למעשה קשר הדוק אחד לשני.
אתר 'אייס', המסקר את נושאי הפרסום והמדיה בישראל, ערך רשימה מיוחדת של 40 הצעירים המבטיחים בתחומים הללו, מנהלי חברות פרסום ויח"צ, אנשי דיגיטל וגם עיתונאים. בתוך הרשימה גם ארבעה כוכבים המשתייכים למגזר - חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות.

יפית אטיאס - בת 35, נשואה ואם לארבעה, היא ביתו של איש העסקים רמי לוי. בעלי 'רמי לוי-שיווק השקמה', ורשת הסלולרי 'רמי לוי תקשורת'. בתו הבכורה, יפית היא סמנכ"לית השיווק של רשת הסופרמרקטים המצליחה של אביה. כבר בחודש שעבר נבחרה לרשימת הצעירים המשפיעים של 'גלובס', ובבאפריל האחרון התחייב אביה שהיא תהיה מנכ"לית הרשת אחריו. 

יפית אטיאס

יפית אטיאסצילום: נתי שוחט, פלאש 90

"אני בונה אותה כיורשת", אמר לוי בראיון ל'גלובס'. "לא בגלל שהיא הבת שלי אלא מפני שאני מכיר את היכולות שלה. היא כבר בתחום, עובדת מבוקר עד ערב למרות שהיא מגדלת ארבעה ילדים. אני חושב שהיא תוכל לנהל את העסק הזה אפילו יותר טוב ממני, כי התלמיד עולה על רבו. ומה שהיא לא תדע, אני תמיד אהיה בתמונה מלמעלה לצפות ולעזור לה. אני תמיד אהיה פה, בעזרת השם".

אוריה אלקיים - בן 26, הוא כתב הפנים והחברה של תאגיד השידור הציבורי 'כאן'. הוא בוגר גל"צ, שם נכנס לנעליו הגדולות של יאיר שרקי ככתב הדתות ומילא אותו בהצלחה. משם המשיך לתאגיד, ושימש ככתב הדתות. בשנה האחרונה חשף סדרת סיפורים של גזענות בחברה הישראלית נגד עולי אתיופיה, כמו תחקיר פיטורי העובדים ביקב בברקן

מקודם. אלקיים

אוריה אלקייםצילום: רונן פדידה

יהודה שלזינגר - בן 35, הכתב הפוליטי של 'ישראל היום'. שימש ראש דסק תקשורת דתית בדובר צה"ל. ב-2013 מונה לכתב הדתות של ישראל היום ובקיץ האחרון עבר לתפקידו הנוכחי. הוא חשף את פרשת הרב אליעזר ברלנד, שהורשע בתקיפה מינית של נשים בקהילתו. וכן קיים את הראיונות האחרונים של השר אורי אורבך ז"ל ושל הרב אביחי רונצקי ז"ל. באחרונה פרסם את סיפור 'טיסת השבת' של אל-על.

יהודה שלזינגר

יהודה שלזינגרצילום: משה שני, פלאש 90

אור רייכרט - בן 36, נשוי ואב לארבעה, תושב דולב, הוא מאייר ופרסומאי. אייר בעיתוני הילדים אותיות וסוכריות, ואייר קריקטורות ב'מקור ראשון'. בהמשך שימש כפרסומאי בשלל משרדי פרסום, והוציא שלושה ספרי קומיקס: "הגדת הפפירוס של תחש וסלבה", "הספר הגדול לציור וקומיקס" ו"התנאים - מדור החורבן לרבי עקיבא". רייכרט השתתף בתערוכות קריקטורות שונות ומגוונות, ואף שימש כחבר בפאנל התוכנית הסאטירית 'עד כאן', של תאגיד השידור.

אור רייכרט

אור רייכרטצילום: הותר לשימוש