הדתיה שתנאם בעצרת לזכר רבין

ארגון דרכנו שאחראי על עצרת הזיכרון לרצח ראש הממשלה יצחק רבין , פרסם היום את המודעת העצרת, למי שדאג יש לנו שם נציגות : עו"ד שגית פרץ דרעי

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/18 13:47 כב בחשון התשעט

הדתיה שתנאם בעצרת לזכר רבין
שגית פרץ דרעי, צילום: באדיבות המצולם

העצרת המרכזית לציון יום השנה ה-23 לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל תתקיים במוצאי שבת פרשת חיי שרה, בכיכר רבין בתל אביב ותאורגן על ידי תנועת "דרכנו". במסגרת ההכנות לעצרת עלו טענות על מי יהיו הדוברים בעצרת. לדברי המארגנים "המטרה שלנו היא שכל השבטים בחברה הישראלית ירגישו בנוח לקחת בה חלק ועל כן הזמנו פוליטיקאים ואישי ציבור מכל קצוות הקשת הפוליטית, החל מנשיא המדינה, דרך יושב ראש הכנסת ועד ליושב ראש המחנה הציוני".

בין השאר עלה שמו של יו"ר הכנסת, אדלשטיין שמי שהוזמן לנאום בעצרת אך סירב. ח"כ לבני לא הסכימה להשתתף אלא אם כן יוזמן גם מישהו ממר"ץ. 

היום פורסמה מודעת הזמנה לעצרת ובה מופיעים רשימת הדוברים בעצרת. בין הדוברים ח"כ יאיר לפיד, ח"כ צחי הנגבי, ח"כ אבי גבאי ועוד. הדתיה היחידה שתוכלו לראות ברשימת הדוברים היא עו"ד שגית פרץ דרעי.  פרץ-דרעי אמרה היום : "הוזמנתי לנאום בעצרת הזיכרון לרצח רה"מ יצחק רבין במוצאי השבת הקרובה, פרשת חיי שרה, בכיכר רבין. שאזכה שיהיו דבריי נשמעים."

עו"ד שגית פרץ דרעי הקימה את פורום הנשים של הבית היהודי והייתה יושבת הראש הראשונה שלו. כמו כן, שימשה כחברה בועדת החוקה של מפלגת הבית היהודי.

ל'כיפה' אמרה פרץ-דרעי: "אני רואה בעצרת הזדמנות להשמיע שפה ודברים שבדכ לא נאמרים בה ומקווה שיקרבו בין חלקי העם"

כרזת העצרת

כרזת העצרתצילום: דרכנו