בעלים חדש לאתר החרדי המוביל

מיקי ברזל, בעליה של חברת 'נתיב', לסינון תכני אינטרנט, רכש את אתר 'בחדרי חרדים', הנחשב לאתר החרדי הגדול ביותר, יחד עם קבוצת משקיעים. הבעלים הנוכחי, מאיר גל, ימשיך להחזיק בחלק קטן מהאתר

חדשות כיפה יהונתן קליין 17/09/18 13:26 ח בתשרי התשעט

בעלים חדש לאתר החרדי המוביל
בחדרי חרדים, צילום: צילום מסך

חילופי גברי בתקשורת החרדית: מיקי ברזל, המייסד והבעלים של החברה לסינון תכני אינטרנט 'נתיב', הפועלת במגזר החרדי, רכש יחד עם קבוצת משקיעים את האתר 'בחדרי חרדים', הנחשב לאתר המוביל במגזר החרדי. כך פורסם הבוקר (ב') באתר 'אייס'. על פי ההערכות, סכום הרכישה עומד על כמה מיליוני שקלים, אך המעורבים בעסקה מסרבים לחשוף אותו.

ברזל רוכש את האתר מידיו של מאיר גל, ממייסדי משרד הפרסום המוביל 'גל-אורן', אשר שימש כבעלי האתר במשך כחמש שנים, מאז רכש אותו בשנת 2013. על פי גורמים המקורבים לעסקה, מאיר גל חש מיצוי מניהול האתר. בתקופתו של מאיר גל ב'בחדרי חרדים', עלה האתר לכותרות מספר פעמים בתקשורת הכללית, בעיקר סביב צנזור תמונות נשים, כמו לדוגמא במקרה של חברת הכנסת הסרוגה עליזה לביא (יש עתיד).

מאיר גל ומיקי ברזל אישרו את הפרטים. ברזל אמר ל'אייס': זה אתגר גדול. אנחנו מכירים את הציבור ואת הצרכים שלו, והרכישה של האתר היא חלק מהאסטרטגיה שלנו".