טל גלבוע לא הבינה את הסיטואציה והתפוצצה על גיא הוכמן

באמצע הופעה של הסטנדאפיסט גיא הוכמן, צלצל לבתה של טל גלבוע הטלפון. בצד השני של הקו - האקטיביסטית הטבעונית שלא קלטה את הסיטואציה, איימה על הוכמן ורק לאחר מכן הבינה את גודל הפאדיחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/22 13:54 יב באדר ב'

טל גלבוע לא הבינה את הסיטואציה והתפוצצה על גיא הוכמן
טל גלבוע, צילום: רועי שפרניק

הברק מכה פעמיים: בתה של טל גלבוע, האקטיביסטית הטבעונית, עולה שוב לכותרות בזכות אמה, הפעם בגלל טלפון שצלצל במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון, באמצע הופעה של גיא הוכמן מול תלמידי בית הספר בתל אביב בו לומדת יורשת העצר. 

באמצע הופעה של גיא הוכמן, צלצל הטלפון של גלבוע ג'וניור. בצד השני של הקו הייתה הלביאה. גיא הוכמן, שקלט את הנערה הצעירה עונה לשיחה באמצע ההופעה שלו, לקח את הטלפון והתחיל לדבר עם גלבוע האם. גלבוע, שלא הייתה מודעת לסיטואציה ושבתה נמצאת בעיצומה של הופעת בידור לתלמידי בית הספר, שמעה קול של גבר והתחילה לאיים עליו שמי שמתעסק עם הבת שלה מתעסק איתה. השיחה נשמעה היטב ברחבי אולם בית הספר, וגלבוע הצעירה נהייתה שיחת היום והפאדיחה התורנית במסדרונות.

הוכמן מצידו הגיב בהומור האופייני לו וכתב בטוויטר תגובה משעשעת.

נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה שטל גלבוע ובתה עולות לכותרות בשבועות האחרונים. לפני מספר שבועות עוררה טל גלבוע דיון ער בנוגע לכניסת ארגוני קהילת הלהט"ב לבתי הספר לאחר שכתבה ציוץ פרובוקטיבי וטענה כי בתה יצאה מהארון בעקבות הרצאה של אחד הארגונים ושהיא דורשת מהם להוריד את הידיים מהבת שלה. גלבוע זכתה לתגובות זועמות ברחבי הרשת בעקבות הציוץ מעורר המחלוקת, לאחר שבעבר תמכה באופן פומבי בזכויות קהילת הלהט"ב ואף הצטלמה במצעד הגאווה בתל אביב.