אורן חזן השלים עם צופית גרנט: "לשמחתי היא הביעה חרטה"

חבר הכנסת לשעבר תקף את מגישת הטלוויזיה על רקע ביקורה בשכונת סילוואן בירושלים, וביקש מעוקביו בטוויטר: "תעשו לה שיימינג - הרוויחה אותו ביושר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/22 12:17 יח בשבט התשפב

אורן חזן השלים עם צופית גרנט: "לשמחתי היא הביעה חרטה"
אורן חזן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגישת הטלוויזיה צופית גרנט מככבת לאחרונה בסדרה חדשה ומסקרנת שרצה על המסך ברשת 13, בה היא נפגשת עם אוכלוסיות הקצה של ישראל, "ללא גבולות". לאחר שמוקדם יותר השבוע, סיפרה לעוקביה בחשבון האינסטגרם שלה על הימים הלא פשוטים שעוברים עליה, וספגה ביקורת מ"הצל", הלא הוא יואב אליאסי, גם חבר כנסת לשעבר מצטרף למתקפה. 

חבר הכנסת לשעבר אורן חזן מהליכוד, העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו וביקש מהצופים לעשות לה שיימינג. "בזמן שעם ישראל חי תחת טרור צופית גרנט בחרה לשרת את האויב הפלסטיני ובפריים טיים ב 13 מרחמת על הערבים 'המסכנים' מסילוואן ומקדמת נרטיב שקרי".

צופית גרנט

צופית גרנט צילום: רשת 13

"תראו, אני לא יודע מה עובר במוח המעוות של ההזויה הזאת, אני כן יודע שצריך להקיא אותה מהחברה בישראל ומהר. תעשו לה שיימינג - הרוויחה אותו ביושר. ושאפו ללוחמי מג"ב על ההתמודדות היומיומית מול המחבלים בשכונה. כל מי שרואה את התוכנית המקולקלת הזו רואה ויודע שלא משנה כמה ניסו להוציא אתכם לא טוב פשוט לא הצליחו. אתם מייצגים נאמנה את הצבא המוסרי ביותר בעולם. ואל תתרגשו מההזוייה - אתם לעולם לא תצעדו לבד". 

בהמשך, על פי דיווח של אתר מעריב, סיפר חזן כי הוא דיבר עם גרנט שעה ארוכה, "הסברתי לה שאני עומד על דבריי שיצאו בכאב הלב לנוכח השידור הפוגעני שלה. לשמחתי היא הביעה חרטה והתנצלה פעם אחר פעם. האמנתי לה שלא הייתה לה כוונה ולצד זה הבהרתי שזה לא מוריד מהעוול והנזק שנעשה". גם גרנט סיפרה למעריב את הצד שלה לסיפור, "אורן התקשר אלי, לא זיהיתי כמובן, הוא הציג את עצמו ועניתי בחיוך ועדינות כי כך אני נוהגת. הייתה שיחה ארוכה בה כל אחד הביא את הצד שלו. ההתנצלות היחידה שלי, ואותה פרסמתי עוד לפני השיחה עם אורן, הייתה על התקרית המצערת עם החיילים. זה באמת כאב לי ואני בשיח ארוך ומתמשך גם עם החייל שהיה בתקרית וגם עם משפחתו".