מה יעשה אורן חזן עם כספי הזכיה מהאח הגדול?

הזוכה הטרי של התכנית "האח הגדול" סיפר מה יעשה עם מאות אלפי השקלים שנכנסו לחשבון הבנק שלו. שבועיים לאחר שיצא כמנצח, אמר: "בעזרת השם גם נזכה להכניס בחג ספר תורה ונזמין אתכם לשמחה הגדולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/21 17:07 ו בתשרי התשפב

מה יעשה אורן חזן עם כספי הזכיה מהאח הגדול?
אורן חזן לאחר הזכייה, צילום: צילום מסך ערוץ 13

חבר הכנסת לשעבר, אורן חזן, זכה לפני כשבועיים בגמר תכנית הריאליטי האח הגדול בעונת ה-VIP. זו היא העונה ה-15 של התכנית ששודרה ברשת 13, והפעם הרביעית בה עורכים עונת VIP. לחשבון הבנק של חזן בן ה-39 נכנסו רבע מיליון שקלים מכספי הזכיה ועוד חצי מיליון שקלים על עצם השתתפותו בריאליטי. 

אם הטרידה אתכם המחשבה מה יעשה חזן אם הכסף, הרי שהוא כבר החליט. "אנחנו לא מתעסקים בכספים, אבל כן לכבוד החגים ננסה לשמח כמה שיותר אנשים, אנחנו נתרום את חלקנו ותעשו כך גם אתם, ובעזרת השם גם נזכה להכניס בחג ספר תורה ונזמין אתכם לשמחה הגדולה", כך סיפר חזן לאתר "TMI". 

בריאיון שפורסם ב"ישראל היום" בשבוע שעבר סיפר חזן על הזכיה: "התקשר שופט מחוזי לומר כמה התרגש לראות אותי. התקשרו שרים וראשי רשויות, אנשי תקשורת בכירים. כל המדינה רואה 'האח הגדול', יש לי תחושה שגם משפחת נתניהו ראתה פרקים בחופשה בהוואי. תמיד הייתה לי התדמית הזאת של הליצן, הטיפש, הכסיל, וחברים שלי היו מוצאים את עצמם מסבירים בכל מקום מה הם ראו בי. עכשיו הם אומרים: 'אנחנו כבר לא צריכים להסביר מי זה אורן חזן'. זה הניצחון מבחינתי, לא המקום הראשון".


(אורן חזן לאחר הזכיה)