הצל נגד צופית גרנט: "יש המון לוחמים שפגעת בהם"

מגישת הטלוויזיה כבר חשפה את הביקורת שספגה בעקבות הסדרה שלה ברשת, וגם יואב אליאסי מצטרף: "צופית, תתנצלי על מה שעשית, לא מגיע להם לא מגיע לנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/22 15:28 טז בשבט התשפב

הצל נגד צופית גרנט: "יש המון לוחמים שפגעת בהם"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

מגישת הטלוויזיה צופית גרנט מככבת לאחרונה בסדרה חדשה ומסקרנת שרצה על המסך ברשת 13, בה היא נפגשת עם אוכלוסיות הקצה של ישראל, "ללא גבולות". לאחר שמוקדם יותר היום (ג') סיפרה לעוקביה בחשבון האינסטגרם שלה על על הימים הלא פשוטים שעוברים עליה מאז פורסמה הסדרה.

"הצל", הלא הוא יואב אליאס מצטרף לביקורת שמוטחת כלפי אשת הטלוויזיה, ופנה אליה מעל חשבון האינסטגרם שלו. "בוקר טוב צופית, אחרי הכתבה המוטה והמגמתית שלך אתמול על סילוואן, רציתי להכיר לך מישהו, זה ס' לוחם מג"ב מוסלמי ששומר על התושבים היהודים בסילוואן". 

"לפני כמה שבועות ניסו לשרוף בעשרות בקבוקי תבערה את בתי התושבים היהודים ואת בית הכנסת, ס' ספג פגיעה ישירה של בקבוק תבערה לפנים, למרות שהיה פצוע קשה התעקש ללכת ברגל לאמבולנס (שלא יכול היה להגיע לחלץ בגלל המחבלים) בראש מורם רק כדי שלא יקבלו תמונת ניצחון של לוחם פצוע, אתמול נתת להם את תמונת הניצחון שהם כל כך רצו, אתמול הפכת אותם לקדושים ואת לוחמינו לפושעים, כמו ס' יש המון לוחמים שפגעת בהם וזה יותר גרוע מכל בקבוק תבערה, תתנצלי בפניהם צופית, תתנצלי על מה שעשית, לא מגיע להם לא מגיע לנו".