אמהות שוקעות מקצרות במטבח - הגרסה הטלוויזיונית

"לשולחן עם נאדיה" היא תכנית בישול חדשנית המשודרת בנטפליקס, אשר בפעם הראשונה, מביאה לצופים את הדרכים הקלות ביותר להכנת מתכונים טעימים, ובמינימום שלבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/20 10:20 טז באייר התשפ

אמהות שוקעות מקצרות במטבח - הגרסה הטלוויזיונית
נאדיה חוסיין, לשולחן עם נאדיה, צילום: באדיבות Netflix

נאדיה חוסיין-מהגרת מבנגלדש, זכתה לפני ארבע שנים בתחרות הטלוויזיונית "בייק אוף בריטניה". מאחר והיא מגיעה ממשפחה מוסלמית דתית, היא עוררה הרבה מאוד תגובות נזעמות מצד הצופים, אשר חשבו כי מדובר במהלך יחסי ציבור זול של מפיקי התכנית. אך נאדיה, אשר הגיעה כאמור לגמר וזכתה במקום הראשון, הוכיחה כי היא ראויה למעמד, ומהר מאוד הפכה לחביבת הקהל, ואף קיבלה את הכבוד לאפות את עוגת יום ההולדת 90 של המלכה אליזבת באותה שנה.

התכנית המשודרת בנטפליקס בכיכובה-"לשולחן עם נאדיה", היא לא עוד תכנית בישול לאוהבי המטבח. הפעם, קהל היעד הוא למי שחייב להיות במטבח ואין לו ברירה. התכנית מביאה לראשונה הדרכה מפורטת כיצד ניתן לקצר את זמני הבישול והאפייה, להפוך אותם ליעילים יותר, אך לא על חשבון הטעמים והנראות. 

הודות להיותה מוסלמית, סוגיית הכשרות כמעט ולא מהווה בעיה, וניתן להעתיק את המתכונים באופן כמעט מלא. אך גם מי שלא יהיה מעוניין בלמידת מתכונים חדשים ומקוצרים, יוכל ליהנות מהתכנית, מאחר והיא מביאה גם טיפים מעשיים לחיסכון בזמני הבישול, ועצות להרשמת אורחים. או בקיצור, מדריך מלא לכל מה שבשלנים שוקעים באמת צריכים.