4 דברים שאפשר לעשות עם הביצה שנשארה לכם מהשניצלים

הכנתם שניצלים ונשארה לכם ביצה מהציפוי? אל תזרקו לפח. הנה ארבעה דברים שאתם יכולים לעשות עם הבלילה - חלק מהם אפילו יסגרו לכם פינה לארוחת ערב

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/24 13:51 ט באדר א'

4 דברים שאפשר לעשות עם הביצה שנשארה לכם מהשניצלים
הכנת שניצל, צילום: Marian Weyo,Shutterstock

חוץ מהלכלוך והבלאגן שמגיעים בעקבות טיגון שניצלים ישנן גם השאריות. לפעמים שוברים ביצה חדשה לציפוי רגע לפני שמסיימים את הטיגון, ונשארים עם ביצה כמעט שלמה בלי שניצלים לשנצל. במקום לזרוק לפח ולהתבאס על הבזבוז, יש לפחות ארבעה דברים שאתם יכולים להכין עם הביצה שנשארה.

1. פריטטה

הבלילה שנשארה לכם יכולה להפוך ברגע לארוחת הצהריים או הערב שלכם. תוסיפו ביצה נוספת, תזרקו פנימה ירקות שאוהבים - קישואים, גזר, תפוחי אדמה, פלפלים - והוסיפו עשבי תיבול. חממו על מחבת שמן וטגנו את החביתה משני הצדדים עד להזהבה. אל תשכחו שהבלילה שלכם בשרית ולכן הפעם תצטרכו לוותר על הגבינה המגורדת.

פריטטה

פריטטה צילום: DronG,Shutterstock

2. פרנץ' טוסט טבעוני

כל מה שצריך כדי להכין פרנץ' טוסט טבעוני מפנק זה לשפוך לבלילה שנשארה לכם חלב סויה או שיבולת שועל - מה שאתם אוהבים יותר - וטיפה קינמון. טובלים פרוסת לחם משני הצדדים, מטגנים במחבת וטורפים.

פרנץ

פרנץ' טוסט צילום: Nitr,Shutterstock

3. כרובית/פטריות/חצילים מטוגנים

אין נשנוש טעים יותר וקל יותר מכרובית, חצילים פטריות מטוגנים. יש לכם כבר ביצים ופירורי לחם, אתם רק צריכים לצפות אותם ולזרוק למחבת או לתבנית עם נייר אפייה - ולתנור. זה יתחסל יותר מהר מהשניצלים.

חצילים מטוגנים

חצילים מטוגנים צילום: Chatham172,Shutterstock

4. חלה

אם השניצל המדובר שהכנתם גם ככה הולך להיכנס לתוך החלה, מה אכפת לכם להפוך אותה לבשרית? במקום לזרוק את הביצה לפח, תמרחו אותה על החלה שלכם ותזכו לציפוי שחום וקריספי.

שניצל בחלה

שניצל בחלה צילום: מאסטר שף