אחת ולתמיד: הדרך הטובה ביותר לחמם שניצל מאתמול

הכי מפחיד זה לנסות לאכול את השניצל שנשאר משבת ולקבל מרקם של קרטון. קבלו את השיטות הטובות ביותר להפשרת מה שנשאר משבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/24 14:51 כ בשבט התשפד

אחת ולתמיד: הדרך הטובה ביותר לחמם שניצל מאתמול
כמו טרי, צילום: Ana Maria Ciobanu,Shutterstock

כל שבת אותו סיפור, השניצל נאכל בטירוף ואז נשארות כמה חתיכות טובות של שניצל שממש חבל לזרוק, מצד שני, אף אחד לא מוכן לאכול אותם באמצע השבוע. תמיד אותה סיבה: אי אפשר לחמם את השניצל ושהוא ישאר בטעם אכיל. כל חימום במיקרו הופך אותו למסטיק ובקיצור, דינו של השניצל להזרק. עד שמצאנו את השיטות הטובות ביותר לחמם אותו שוב, ופתאום כולם חושבים שאני מכינה שניצל טרי כל יום. אז ככה עושים את זה:

מחבת

לא להילחץ, אני לא מתכוונת שתטגנו אותם מחדש, אלא חימום קל והכנה לארוחה. בלי שמן או רטבים ועל אש נמוכה, הקפידו שהשניצלים לא יהיו קרים מאוד והשגיחו על המחבת כדי להימנע משריפת האוכל.

צ'ילי וסילאן

נניח ולא בא לכם לאכול שאריות משבת, וכל מה שהמטבח שלכם זקוק לו הוא ריח משכר של טיגון וציפייה לארוחה חמה וטרייה. בדיוק בשביל זה, תוכלו להקפיץ את השאריות במחבת כדי שיספקו לכם סעודה בטעם של שבת. פורסים את השניצלים מהמקרר לחתיכות קטנות, ומקפיצים במחבת על אש נמוכה עם מעט שמן, והרבה בצל ותיבול טעים. אפשר לשלב עם קערת אורז, שגם הוא כמובן, היה במקרר כמה ימים לפחות.

אופן ההכנה:

חותכים בצל לרצועות דקות ומטגנים היטב
את השניצלים פורסים מראש על קרש חיתוך ומוסיפים לבצל
מטבלים צ'ילי וסילאן לפי הטעם, וממשכים לטגן על אש נמוכה למשך עשר דקות.

טוסטר

כן, בשרי כמובן. חימום שניצלים בטוסטר לחיצה יביא את התוצאה הרצויה של בשר עוף מטוגן בציפוי פירורי לחם, ממש כמו טרי. אפשר להוציא ישר מהמקרר לטוסטר, ולא לשכוח להניח נייר אפייה כדי להימנע מלכלוך. משך החימום תלוי בכם, ומומלץ לתת לטוסטר לעשות את שלו עד שיופיעו פסי חריכה קלים על השניצלים, זה רק משבח את הטעם.

עם לימון הכי טעים

עם לימון הכי טעים צילום: Tatiana Volgutova,Shutterstock

טיגון סופי

הפתרון הבא הוא לאלופים בלבד. חרוצים אמיתיים, כאלה שלא מפחדים להתאמץ מעט במטבח בשביל אוכל טרי ואיכותי, וכאלה שיש להם מקום מיותר במקפיא. כבר הכנתם את השניצלים, דפקתם חזה עוף בפטיש ולכלכתם את האצבעות בפירורי לחם וביצה. השמן כבר חם וגם המחבת כאן, מומלץ לטגן עוד שניצלים להמשך השבוע ולהקפיא בעודם מוכנים קלות, וזקוקים לעוד כמה דקות של טיגון כדי להגיע למידת העשייה המושלמת. לפני הארוחה, מוציאים מהמקרר, צורבים במחבת חמה במשך כמה דקות עד להפשרה מלאה, והטעם, פשוט טרי.

סלט קר

הכי פשוט ומפתיע. להכין סלט ירקות מפנק ועל הדרך לשלב רצועות שניצל . אין חובה לחמם את השניצל, הוא סופג מהמיץ של הירקות והרוטב של הסלט, המהדרים מתאמצים מעט ומחממים את רצועות השניצל על מחבת קלות