במקום שניצל בחלה: 5 ארוחות צמחוניות לשישי בצהריים

כולנו רגילים להתענג בשישי על חלה נימוחה עם שניצל קריספי, אך מה עושים בתשעת הימים, כשחל איסור על אכילת בשר? אספנו בשבילכם חמישה מתכונים נפלאים במיוחד לשישי בצהריים

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 21/07/23 08:56 ג באב התשפג

במקום שניצל בחלה: 5 ארוחות צמחוניות לשישי בצהריים
צילום: shutterstock

1. קוסקוס עם ירקות

קוסקוס עם ירקות זו ארוחה טעימה ומשביעה שתמיד מתאימה לשישי בצהריים, אפילו בשבוע רגיל. בתשעת הימים זה רק מתבקש להחליף את השניצל בצלחת כיפית ומפנקת, גדושה בירקות חמים וטעימים.

צילום: אפרת אשל

2. קציצות טונה

מה שמאפיין ארוחות צהריים של שישי הם מאכלים שאפשר פשוט לחטוף ולאכול מהר, בלי להפריע לאבא לשטוף את הרצפה. קציצות טונה הן פיתרון מצויין, קליל, טעים ומשביע, שאפשר לאכול בזו אחר זו בלי להתעכב מדי.

צילום: תמר יהודאי

3. נקנקיות טבעול ותפוחי אדמה

נקנקיות הן מאכל קליל ואהוב במיוחד על ילדים, שלא ירגישו בהבדל הצמחוני. כל מה שצריך הוא להחליף את הנקנקיות הבשריות במתכון באלו של טבעול, ולהכין ארוחת צהריים נפלאה.

צילום: shutterstock

4. שקשוקה בחלה

אם החלה ממש חסרה לכם, אפשר להחליף את השניצל בסנדוויץ' אחר, טעים ומשביע לא פחות. שקשוקה זו ארוחת צהריים שלא דורשת יותר מדי מאמץ, אפשר להכין בעשרים דקות ולארגן ארוחה לכל הילדים במחבת אחת.

צילום: shutterstock

5. בורקס ביס

מה יכול לספק את הילדים יותר מפחמימות? בלי יותר מדי בלאגן ובעזרת בצק עלים אפשר לארגן ארוחת צהריים שהקטנים יטרפו. אם רוצים לשדרג, אפשר להכין משה בתיבה עם נקנקיות טבעול.

צילום: shutterstock