הקונדיטורית המצליחה מתרגשת מתעודת הכשרות: "הראשונה בתל אביב"

אור שפיץ, כוכבת הריאליטי "בייק אוף" ובעלת קונדיטוריה מצליחה בתל אביב, הייתה הראשונה לקבל את תעודת הכשרות למהדרין בעיר ולא שכחה לשתף על כך בחשבון האינסטגרם שלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/23 13:14 ג בתשרי התשפד

הקונדיטורית המצליחה מתרגשת מתעודת הכשרות: "הראשונה בתל אביב"
אור שפיץ | , צילום: טל שחר

אור שפיץ רק בת 26, אבל הספיקה לטפח קריירה שיכולה למלא עשור לפחות. היא התפרסמה כשהשתתפה בריאליטי "בייק אוף" ומאז הקימה בבוגרשוב שבתל אביב בייקרי הנושא את שמה, בכשרות מהדרין. שפיץ מציעה למבקרים חוויה ורודה במיוחד, עם שלל קינוחים ומאפיים יוקרתיים ומתוקים במיוחד.

אור שפיץ: "הראשונה בתל אביב לקבל את תעודת הכשרות למהדרין המעודכנת"

כעת, עם תחילתה של שנת תשפ"ד, הגיע הזמן לחדש את תעודת הכשרות ולהבטיח ללקוחות הדתיים והמסורתיים חוויה קולינרית מתוקה וכשרה. שפיץ צילמה לחשבון האינסטגרם שלה המונה כמעט חצי מיליון עוקבים את תעודת הכשרות החדשה, בעלת תוקף מערב ראש השנה תשפ"ד ועד י"ג בניסן, וכתבה, "הראשונה בתל אביב לקבל את תעודת הכשרות למהדרין המעודכנת".

צילום: צילום מסך אינסטגרם

"רציתי לתת חוויה שונה"

אחרי שלוש שנים שהעסק המצליח מושך אליו לקוחות מכל הארץ, הקונדיטורית הצעירה החליטה להתרחב ולהקים פוד-טראק משלה. את הפרויקט היא בחרה להתחיל בתחנה ראשונה לא כל כך שגרתית: אשקלון. בשיחה עם "חדשות כיפה" היא שיתפה על ההחלטה.

"תודה לאל, העסק כבר פתוח שלוש שנים, ומן הסתם אני רוצה להתפתח", היא הודתה, "היה לי מאוד חשוב לעשות את זה לאט תוך כדי הקשבה לקהל שלי ומקסום של כל הרצונות שלי ושל הלקוחות. רציתי לתת חוויה שהיא קצת שונה מעוד בייקרי, ואני גם מאוד אוהבת לטייל בארץ שלנו".