ראיון הקונדיטורית המצליחה מתרחבת לאשקלון ומבהירה: "זו לא תהיה רשת"

בשיחה עם "חדשות כיפה", הקונדיטורית אור שפיץ סיפרה על ההחלטה להציב את הפוד-טראק החדש שלה דווקא באשקלון, סיפרה על החששות בעקבות המצב הבטחוני והסבירה את המחירים הגבוהים

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 11/06/23 12:22 כב בסיון התשפג

הקונדיטורית המצליחה מתרחבת לאשקלון ומבהירה: "זו לא תהיה רשת"
אור שפיץ, צילום: באדיבות המצולמת

אור שפיץ רק בת 26, אבל הספיקה לטפח קריירה שיכולה למלא עשור לפחות. היא התפרסמה כשהשתתפה בריאליטי "בייק אוף" ומאז הקימה בבוגרשוב שבתל אביב בייקרי הנושא את שמה, בכשרות מהדרין. שפיץ מציעה למבקרים חוויה ורודה במיוחד, עם שלל קינוחים ומאפיים יוקרתיים ומתוקים במיוחד.

"רציתי לתת חוויה שונה"

אחרי שלוש שנים שהעסק המצליח מושך אליו לקוחות מכל הארץ, הקונדיטורית הצעירה החליטה להתרחב ולהקים פוד-טראק משלה. את הפרויקט היא בחרה להתחיל בתחנה ראשונה לא כל כך שגרתית: אשקלון. בשיחה עם "חדשות כיפה" היא שיתפה על ההחלטה.

"תודה לאל, העסק כבר פתוח שלוש שנים, ומן הסתם אני רוצה להתפתח", היא הודתה, "היה לי מאוד חשוב לעשות את זה לאט תוך כדי הקשבה לקהל שלי ומקסום של כל הרצונות שלי ושל הלקוחות. רציתי לתת חוויה שהיא קצת שונה מעוד בייקרי, ואני גם מאוד אוהבת לטייל בארץ שלנו". 

הפוד טראק של אור שפיץ

הפוד טראק של אור שפיץ צילום: באדיבות המצולמת

"אני מבינה את העלויות הקשות שעלולות להיות, אבל אני מאמינה באנרגיה חיובית"

"המקום יזוז כל כמה חודשים מלוקיישן מיוחד אחד ללוקיישן מיוחד אחר בארץ. חשבתי להתחיל עם אשקלון כי בתקופה האחרונה היה לא פשוט, וקיבלתי הרבה הודעות מאנשים שביקשו משלוחים לדרום. החלטתי לעשות משהו יותר גדול ממשלוחים. אני עובדת על הפוד-טראק בערך שלושה חודשים והחלטתי שהנקודה הראשונה תהיה באשקלון. יש באשקלון רצועת חוף מהממת ובא לי שעוד אנשים ייחשפו אליה ויהנו ממנה".

יש לך סניף בתל אביב ועכשיו פוד-טראק באשקלון, איך זה יתנהל?

"יש לי צוות מדהים, תודה לאל, שמלווה אותי כבר שנתיים", היא הסבירה, "את המקום הנוכחי בבוגרשוב תנהל שי, שעובדת בבייקרי כבר שנתיים, ואת המקום החדש תנהל טל, ואני אתחלק בין לבין. יש לי צוות מדהים שאני יכולה לסמוך עליו".

המצב הבטחוני בדרום קשה מתמיד ועסקים נפגעים כלכלית. יש חשש להיכנס לשם?

"מאוד מחשיש, אבל עם ישראל חי ואנחנו לא מפחדים, אנחנו כאן כדי להישאר. אני מבינה את העלויות הקשות שעלולות להיות במידה ויהיה מסוכן, אבל אני מאמינה באנרגיה חיובית ואני חושבת שמחשבה יוצרת מציאות".

הפוד טראק של אור שפיץ

הפוד טראק של אור שפיץ צילום: באדיבות המצולמת

"החלום שלי הוא שאנשים יהנו משני המקומות ויקבלו חוויה שונה"

המחירים שלך לא זולים במיוחד. את לא חוששת שזה יהיה יוקרתי יותר מדי לאנשי הפריפריה?

שפיץ מיהרה להבהיר, "הדברים שנמכרים בבייקרי והדברים שנמכרים באשקלון יהיו שונים לחלוטין", היא הסבירה, "אני לא רוצה שזו תהיה רשת, העתק הדבק. החלום שלי הוא שאנשים יהנו משני המקומות ויקבלו חוויה שונה. באשקלון יהיו קינוחים שונים, מאפים מלוחים שאין בבייקרי, והלוואי שכולם יגיעו, יטעמו, יהנו ויחוו".

"אני חושבת שאני מביאה משהו חוץ מקינוח", הודתה הקונדיטורית, "קונספט מדהים, חוויה כוללת שאני לא מתפשרת עליה. אם זה העיצוב, החוויה, הנראות, הטריות. אני בתור אור אוהבת לתרום ולפרגן והלוואי שיפרגנו גם לי. אני לא חושבת שהמחירים שלי גבוהים ביחס לחומרי הגלם היקרים מאוד ועליית המחירים במדינה, שמשולבים עם החוויה המיוחדת שאני רוצה לתת לכל לקוח שיגיע".