הקונדיטורית המצליחה סוגרת את המאפייה בתל אביב - ומחפשת מיקום אחר

אור שפיץ, הצעירה שפתחה את הבייקרי המפורסם והוורדרד בתל אביב, מתכננת לעזוב את רחוב בוגרשוב בחורף הקרוב ולפתוח סניף במקום אחר. בעבר סיפרה בראיון ל"חדשות כיפה": "אני מביאה משהו נוסף חוץ מקינוח, חוויה כוללת שאני לא מתפשרת עליה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/23 15:05 ג באלול התשפג

הקונדיטורית המצליחה סוגרת את המאפייה בתל אביב - ומחפשת מיקום אחר
אור שפיץ | , צילום: טל שחר

כוכבת הרשת והקונדיטורית המוכרת אור שפיץ, שפרצה לחיינו בתוכנית האפייה "בייק אוף" סוגרת את המאפייה המפורסמת שלה בתל אביב ומחפשת לוקישיין אחר. במסגרת פעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, חשפה שפיץ בפני מאות אלפי העוקבים ברשת כי בחורף הקרוב היא מתכננת לעבור מקום.

הקונדיטוריה של אור שפיץ הפכה לאחד המקומות הפופולריים בתל אביב

"זה יקרה רק בפברואר", היא הסבירה. "אני עדיין מחפשת נכס להקים בו קונדיטוריה". בראיון לישראל היום פירטה הקונדיטורית הצעירה כי המאפייה לא נסגרת, אלא מתרחבת. "נגמר לי החוזה שם ואני מאוד רוצה להתרחב, לגדול ולחזור לעשות סדנאות". הקונדיטוריה בתל אביב ידועה בקינוחים מיוחדים וצבעוניים, כאשר הצבע הוורוד שולט בכל.

הקונדיטוריה, הנמצאת תחת כשרות מהדרין ברחוב בוגרשוב בתל אביב, נפתחה על ידי שפיץ כשהייתה בת 23 בלבד. מאז סיום תוכנית הריאליטי בה השתתפה נהגה שפיץ לפרסם סרטוני בישול ואפייה שהגיעו לעשרות אלפי צפיות, והיא החליטה לקחת את האהבה לאפייה צעד קדימה ולהקים את המותג "אור שפיץ". הקונדיטוריה שפתחה, או כפי שהיא מכנה אותה, "בייקרי", הפכה לאחד מהמקומות הפופולריים והאהובים ביותר בתל אביב. היום כאמור נודע כי היא מתכננת להחליף מיקום, ונותרה רק התהייה לאן.

אור שפיץ

אור שפיץ, צילום: באדיבות המצולמת

הקונדיטורית עוזבת גם את אשקלון

כזכור, לפני חודשיים הודיעה שפיץ כי בכוונתה להתרחב ולהקים פוד טראק משלה, את הפרויקט היא בחרה להתחיל בתחנה ראשונה לא כל כך שגרתית: אשקלון. בראיון עם "חדשות כיפה" היא שיתפה אז. "קיבלתי הרבה הודעות מאנשים שביקשו משלוחים לדרום. החלטתי לעשות משהו יותר גדול ממשלוחים. אני עובדת על הפוד-טראק בערך שלושה חודשים והחלטתי שהנקודה הראשונה תהיה באשקלון. יש באשקלון רצועת חוף מהממת ובא לי שעוד אנשים ייחשפו אליה ויהנו ממנה". על כך סיפרה לעוקביה ברשת: "בחורף אני עוזבת את אשקלון, כדאי לכם לנצל אותי ואת הלוקיישן הנדיר שאני נמצאת בו".

"אני חושבת שאני מביאה משהו חוץ מקינוח", הוסיפה הקונדיטורית, "קונספט מדהים, חוויה כוללת שאני לא מתפשרת עליה. אם זה העיצוב, החוויה, הנראות, הטריות. אני בתור אור אוהבת לתרום ולפרגן והלוואי שיפרגנו גם לי. אני לא חושבת שהמחירים שלי גבוהים ביחס לחומרי הגלם היקרים מאוד ועליית המחירים במדינה, שמשולבים עם החוויה המיוחדת שאני רוצה לתת לכל לקוח שיגיע".