פרטיות, יוקרה וקוקטיילים: מצאנו בשבילכם את המקום המושלם לדייט בירושלים

מחפשים מקום מושלם לדייט, שמשלב פרטיות, יוקרה ושקט? מלון וולדורף אסטוריה השיק בר-קיץ על גג המלון, שכולל קוקטיילים מיוחדים ותפריט בשרים מהודר - וגם אתם צריכים לבקר שם

אורי מוק אורי מוק, חדשות כיפה 08/06/23 11:18 יט בסיון התשפג

פרטיות, יוקרה וקוקטיילים: מצאנו בשבילכם את המקום המושלם לדייט בירושלים
בר הקיץ מלון ווסטוריה, צילום: דניאל לילה

מחפשים מקום לבלות בו בערבי הקיץ החמים של ירושלים, קרוב למרכז אבל ללא ההמולה של העיר? צמוד לקניון ממילא ולמרכז העיר, ומצד שני בפרטיות ושקט על מרפסת גג עם בריזה נהדרת, נפתח השבוע בר הקיץ במלון וולדורף אסטוריה.

בר הקיץ "הטרסה" לא מתאפיין בפאר של המלון הנודע, אבל ללא ספק זהו דווקא היתרון שלו. הבר משלב בצורה מושלמת בין נוחות ליוקרה - לאורך המרפסת הים-תיכונית פזורות כורסאות גן, שולחנות נמוכים, ספסלים ונדנדות. העיצוב פשוט, נעים ונח, זאת לצד תפריט בר ובשרים איכותי (ומחירים נגישים) ואווירה של יוקרה ורומנטיות

בר הקיץ מלון ווסטוריה

בר הקיץ מלון אסטוריה צילום: דניאל לילה

במקום יש בר פתוח עם מגוון רחב של משקאות, וקוקטיילים שנרקחו יחד עם מזקקת האלכוהול המקומית ת'ינקרס הירושלמית, עטורת הפרסים הבינלאומיים. מלבד הבר, יש במקום גם מטבח פתוח, עליו אמון השף של המלון המוכר איציק מזרחי ברק. חשוב לומר שהתפריט כמעט כולו על טהרת הבשר. יש אמנם פתרונות לצמחוניים - והצוות האדיב יצא מגדרו כדי לגרום לכל האורחים ליהנות, אולם אין ספק שאוהבי הבשר יפיקו יותר מהמקום.

תפריט שף

תפריט שף צילום: דניאל לילה

מה בתפריט?

את הערב התחלנו עם קוקטיילים קלילים ומעולים, ובעיקר אסתטיים: מיול אוכמניות - וודקה ת'ינקרס, סירופ אוכמניות, מיץ לימון, ג'ינג'ר ביר – 65 ₪, ו- סאוור (אמרטו דיסארונו, צ'רי הירינג, מחית דובדבנים, מיץ לימון – 55 ) גם הקוקטייל ירושלים של זהב (הוואנה קלאב 7 שנים, סירופ מייפל, אנגוסטורה ביטרס, קינמון מעושן- 95 ) ראוי לציון, במיוחד בשל תהליך ההכנה שלו, שכולל עישון הקינמון במקום. הברמנים העניקו שירות אדיב, נעים וסבלני, ועבדו בצורה מקצועית.

תפריט בשרי יוקרתי

תפריט בשרי יוקרתי צילום: דניאל לילה

המטבח כולל מגוון מנות ים תיכוניות שמחירן נע בין 50 עד ל- 100 שקלים. בין השאר: סלט עלי חסה פריכים 55 ש"ח, סלט עדשים ירוקות חם 65 ש"ח, פרחי כרובית בטמפורה  55 ש"ח, קובנייה דג ים 55  ש"ח, פולנטה אפויה עם בשר עגל  65 ש"ח,  פילה דניס על הפלאנצ'ה - 75 ש"ח,  קישוא ובצל במילוי עגל ואורז 65 ש"ח, סטייק אנטריקוט 95 ש"ח, צלעות בייבי טלה על הגריל 105 ש"ח, ועוד מנות רבות נוספות. 

המקום פתוח לאורחי המלון ולקהל הרחב בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:30-23:00. המטבח פתוח עד 22:30. במלון חנייה חינם לשעתיים לסועדים. כתובת: גרשון אגרון 26, ירושלים. כשר רבנות ירושלים - כל המוצרים מהדרין.

הכותבת הייתה אורחת במקום