ביקורת גילינו איפה מוכרים את הטורטליני הכי טעים בירושלים

הגענו למסעדה הכשרה החדשה בשכונת עין כרם בירושלים, והופתענו מהאווירה היוקרתית והרומנטית, מהיחס האדיב ובעיקר מהטורטליני ברוטב בטטה הכי טעים שאכלנו

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 15/03/23 09:30 כב באדר התשפג

גילינו איפה מוכרים את הטורטליני הכי טעים בירושלים
טורטליני ברוטב קרם בטטה, צילום: ללא

מהרגע הראשון שנכנסים למסעדת "חצר עין כרם" מרגישים את האווירה. למולנו נפרש קיר מעוצב עם שלל יינות, כל השולחנות מעוצבים בצורה יוקרתית, עם מנורה קטנה על כל שולחן שמכניסה אווירה רומנטית. גם בקומה השנייה של המסעדה, המיועדת בנוסף לאירועים, העיצוב שמר על האלגנטיות שלו.

מסעדת חצר עין כרם, מסעדה עם אווירה רומנטית

כבר כשהתיישבנו במסעדה, הבנו שיש כאן משהו אחר. בשולחן לידינו ישבו שלוש בחורות מקסימות, וכשהשף עבר במקום הן קראו לו וביקשו להחמיא לו על האוכל הכי טעים שיצא להן לאכול. כמובן שהציפיות עלו. התחלנו עם מנת "פטריות מוקפצות על פירה צרפתי" (56) לצד "קריספי ים" (62) הכוללת זוג קציצות דג מטוגנות בלחמניות קטנות עם ירקות. הפירה היה מעולה וקרמי בדיוק כמו שחולמים שיהיה, ומנת הדגים הייתה טעימה לפחות כמו שהייתה יפה.

צילום: יחצ

קריספי ים

קריספי ים צילום: ללא

הטורטליני היה כל מה שיכולנו לצפות ממנו

משם המשכנו לעיקריות. בחרנו את הטורטליני גבינות ברוטב קרם בטטה (76) לצד קלצונה מרגריטה (54) היישר מתנור האבן. הטורטליני היה כל מה שיכולנו לצפות ממנו: בצק רך ופריך, מילוי גבינות עשיר, וקרם בטטה טעים כל כך. גם הפיצה לא אכזבה, והייתה עשירה במילוי גבינות עסיסי. המאפה הוגש לצד רוטב פיצה מתקתק, והכל ביחד היה שילוב מנצח.

 

לסיום מתוק, קינחנו עם קרם ברולה ועוגת שוקולד חמה. קרם ברולה הוא אחד הקינוחים שאני לא נוטה להזמין במסעדות, בעיקר כי אני לרוב מתאכזבת. צריך לדעת איך לעשות אותו, ולא כל אחד יודע. למזלנו, בחצר עין כרם צלחו את המשימה, וקיבלנו קרם ברולה עם ציפוי מתנפץ ומרקם מושלם. גם עוגת השוקולד החמה הייתה מצוינת, והוגשה לצד גלידת וניל לבחירתנו.

צילום: יחצ

מסעדת חצר עין כרם
מיקום: מדרגות הרומאים, ירושלים.
טלפון: 02-535-300
שעות פתיחה: א'-ה' 14:00-23:00

הכותבת הייתה אורחת במסעדה.