ביקורת המסעדה החלבית באשדוד מספקת מנות מושלמות וחוויית שירות יוצאת דופן

מסעדה איטלקית במרכז אשדוד נותנת תחושה של מקומות רחוקים עם מנות מוקפדות וטעימות לצד עיצוב וחוויית שירות מוצלחים במיוחד | ביקורת מסעדה

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 13/03/23 23:11 כ באדר התשפג

המסעדה החלבית באשדוד מספקת מנות מושלמות וחוויית שירות יוצאת דופן
צילום: לוצ'נה אשדוד

אשדוד ידועה במגוון האוכלוסיה שיש בה, ולא מפתיע להיווכח שהיא זרועה במסעדות רבות המספקות חוויה קולינרית עשירה. הגענו למסעדת לוצ'נה, מסעדה איטלקית במרכז אשדוד, מסעדה שמצליחה לספק כמעט שלמות בכל היבט - עיצוב, טעם ושירות, כשהשירים האיטלקיים ברקע רק מעוררים את התיאבון.

חווית שירות יוצאת דופן

הגענו למסעדה, שכבר מבחוץ מבחינים בעיצוב המוקפד והמושקע שלה. ניתן לשבת בחוץ או בפנים, אנחנו בחרנו לשבת בפנים וכאן החלה גם חווית שירות יוצאת דופן, ונציין בעיקר את המלצרית שידעה להמליץ על מנות נהדרות וגילתה בקיאות בתפריט.

צילום: לוצ'נה אשדוד

צילום: לוצ'נה אשדוד

התחלנו עם שתי מנות ראשונות: סיגר קשקבל ושקדים ממולא בגבינת קשקבל עם שקדים טחונים עם יוגורט עזים ועגבניה מגורדת (₪57) ופליני סלק ממולא בגבינת צאן וקרם סלק (₪59). המנות היו מצוינות, סיגר הקשקבל היה קריספי והשילוב בין הגבינות והיוגורט היה מדויק. גם הפליני סלק היה עשוי היטב והטעם שלו היה פשוט ומצוין.

סיגר קשקבל

סיגר קשקבל | צילום: לוצ'נה אשדוד

קונצרט של דגים 

אחד הכוכבים של הערב היה ללא ספק הסלט ונציאני, חסות ואנדיב לבן, תערובת פיצוחים מתוקה, רצועות סלק וקוביות פטה מטוגנות בויניגרט דבש לימון (₪75) שהומלץ לנו על ידי המלצרית והיה מתקתק ומרענן במידה הנכונה. נציין שהגבינה מגיעה בכדורים נפרדים והיא הרגישה פחות מתאימה.

סלט וניצאני | צילום: לוצ'נה אשדוד

בגזרת הדגים קיבלנו שתי מנות: סביצ'ה דג ים, כוסברה, תפוח ירוק, פיסטוקים קלויים ולבאנה אריסה (₪60) וסטייק טונה אדומה, פירה, שעועית ירוקה ותרד רוטב יין אדום (₪149). לפני שנתאר אותן, נציין שאני לא אוכל דג וחלב יחד - ובמסעדה דאגו להפריד בין המרכיבים ביעילות. הסביצ'ה היה חגיגה של טעמים וכל מילה מיותרת. הסטייק טונה היה עשוי היטב והיה עסיסי, למרות החסרון של הפירה החמאתי.

סטייק טונה

סטייק טונה צילום: לוצ'נה אשדוד

תה עם נענע אני ואת

קיבלנו גם שני קוקטיילים מצויינים - סנגריה לבנה ו-החיים בורוד - מומלצים בהחלט גם למי שלא מתחבר לטעמים אלכוהוליים חזקים. לסיום קינחנו במוס שוקולד עם חמאת בוטנים ו-קרם ברולה עם קורנפלקס לצד כוסות תה עם נענע. בכל זאת, אשדוד.

מסעדת לוצ'נה
מיקום: ז'בוטינסקי 45, אשדוד
טלפון: 08-6181717
כשרות: כשר למהדרין
שעות פתיחה: א-ד: 12:00-23:00; ה: 12:00-00:00; שבת: חצי שעה אחרי צאת השבת-00:00
שירותים: נקיים.

הכותב היה אורח במסעדה.