יום הפיצה המשעמם, המגניב וזה שחושב שהוא מגניב: מה התוספת בפיצה אומרת עליך?

יום הפיצה הוא הזדמנות מצוינת לברר: מה התוספת שאתם בוחרים לשים על הפיצה אומרת על האישיות שלכם? כנסו וגלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/23 16:55 יח בשבט התשפג

המשעמם, המגניב וזה שחושב שהוא מגניב: מה התוספת בפיצה אומרת עליך?
צילום: shutterstock

היום (ה') מציינים את יום הפיצה הבינלאומי, שנקבע ל-9 בפברואר בכל שנה. הפיצה הופיעה לראשונה באיטליה בשלהי המאה ה-16 ומאז הפכה לאחד המאכלים האהובים ביותר בארץ ובעולם. עם פטריות, עם זיתים או אפילו עם אננס, הפיצה היא מאכל בינלאומי שתוכלו למצוא כמעט בכל מקום. השילוב של הבצק הפריך עם הרוטב המתקתק והגבינה הנמתחת יצרו שילוב מושלם שבהחלט מצדיק יום חגיגה. אבל מה התוספות שאתם בוחרים אומרות עליכם? התוצאות לפניכם.

זיתים ירוקים

אתה בן אדם רגיל וממוצע, שלא עושה בעיות יותר מדי. כשהמוכר בפיצה שואל אותך "איזו תוספת לשים?" אתה לא מתחיל לעלעל בתפריט ולהתלבט, אתה פשוט בוחר באופציה הרגילה והרנדומלית ושם זיתים ירוקים. זה לא אומר עליך שאתה בן אדם משעמם, בסך הכל לא אוהב להסתבך.

צילום: shutterstock

זיתים שחורים

אתם אותם אנשים בדיוק כמו אלו שאוכלים זיתים ירוקים, רק בטוחים שאתם טובים יותר. אתם בוחרים בזיתי הקלמטה בטענה שהם טעימים יותר, כשבעצם זה בסך הכל גורם לכם להרגיש קצת יותר מיוחדים וקצת פחות בנאליים. אבל אין מה לומר, זיתים זו פשוט תוספת אידיאלית.

צילום: shutterstock

פטריות

אתם אנשים שמבינים את החיים. פיצה בשבילכם היא לא סתם משהו שלוקחים ואוכלים על הדרך, אלא ארוחה של ממש, וארוחה צריכה לכלול פטריות. אם אתם מהאנשים שמוודאים עם הפיצרייה שמדובר בפטריות טריות ולא מתוך קופסת שימורים, אתם יודעים בדיוק איך הפיצה שלכם צריכה להיראות.

צילום: shutterstock

 עגבניות

אפשר לומר עליכם שאתם אניני טעם. יש לכם טעם מאוד ספציפי שאתם אוהבים, ואתם מעדיפים להישאר איתו ולא לעורר סערות גדולות מדי בבלוטות. אם התחברתם לרוטב העגבניות שעל הפיצה, אתם תעדיפו פשוט להוסיף עוד עגבניות ולא לבלבל את את הלשון עם טעמים חדשים וזרים לה.

צילום: shutterstock

תירס

אתם ממש על הגבול הדק בין אנשים בנאליים לאנשים מיוחדים, וכדאי לכם להישאר שם. אתם לא מנסים לעורר פרובוקציה או להיות שונים מכולם, אבל פשוט אוהבים תירס. תוכלו להתפשר גם על זיתים, עגבניות, בצל או פטריות, כי אתם פשוט אנשים כאלה, אבל כשההחלטה תגיע לידיים שלכם הבחירה האוטומטית תהיה הדגן הצהוב.

צילום: shutterstock

אננס

לא ברור אם אתם אנשים מיוחדים או כאלה שממש רוצים שיחשבו שהם כאלה. אתם רוצים להיות שונים, אחרים, לא להיכנע למוסכמות ולתוספות של כולם. אתם תמיד יהיו אלו שיביעו את דעתם בכל נושא וידאגו שכולם ישמעו את זה. או שאתם פשוט קצת שונים מהזרם, וזה בסדר, אנחנו אוהבים אתכם בכל מקרה.

צילום: shutterstock

טונה

אין לכם הרבה כבוד לפיצה, וחבל שכך. זה לא שאתם לא אוהבים אותה, אתם פשוט לא מעריכים אותה מספיק. מבחינתכם מדובר בבצק בסיסי שעליו אתם מרכיבים את הארוחה שלכם, וכל מה שאהוב עליכם נכנס. אתם כן מתייחסים אליה כארוחה לכל דבר, דבר מוערך בעינינו, אך לפעמים תוספת סולידית יותר עדיפה מהכל.

צילום: shutterstock

בלי כלום

אין דרך קלה לומר את זה, אבל פשוט אנשים משעממים. אתם אוהבים דברים פשוטים, רגילים, מנהלים את חייכם לפי שגרה קבועה. כל שינוי קטן או תוספת שנכנסת לחייכם מוציאה אתכם משלוותכם וגורמת לטלטלה. עם כל זה, חשוב לומר שאתם נותנים הרבה כבוד לפיצה. אתם מעריכים אותה כמו שהיא בדיוק, בלי שום צורך להוסיף ולהכביד עליה. הרי חכמים כבר אמרו לפניכם, "כל המוסיף גורע".

צילום: shutterstock