פופה או נאיה? גולשי כיפה בוחרים את המסעדה הכשרה הטובה ביותר

גולשי כיפה הוכיחו את אהבתם למסעדות איכותיות וכשרות, ובשבועות האחרונים קיבלנו מאות המלצות על מקומות מעולים. הגיע רגע האמת, ומתוך כל הבחירות שהצעתם, זה הזמן לדייק ולבחור את המסעדה הכשרה הטובה ביותר בישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/23 13:11 ט בטבת התשפג

פופה או נאיה? גולשי כיפה בוחרים את המסעדה הכשרה הטובה ביותר
צילום: shutterstock

פרויקט האוכל של כיפה הגיע לשלב הסופי: ביקור במסעדה כבר מזמן הפך להיות חלק בלתי נפרד משגרת הבילויים של הציבור הדתי. אנינות הטעם של הלקוח הדתי עלתה רמה בשנים האחרונות, ועבורו, אוכל הוא לא רק הזדמנות לנטילת ידיים, ברכת המזון ועדכונים משפחתיים, אלא דרך לענג את החיך במיטב המטעמים העדכניים בסצנת האוכל הכשרה בישראל. 

אחרי שבועות של הצבעות, בהם גולשי כיפה המליצו על מאות מסעדות איכותיות וכשרות בכל רחבי הארץ, הגענו לשלב המכריע והסופי בתחרות המסעדה הכשרה הטובה ביותר, השלב שלכם. גם השנה, אנחנו מאפשרים לכם לבחור ולדרג את המסעדות הכשרות הכי טובות בכל רחבי הארץ מתוך הרשימה שהצעתם, וזאת ההזדמנות לפרגן למקומות מוצלחים, שפים מוכשרים ומנות מעולות. בין המשתתפים תוגרל ארוחה זוגית במסעדה. 

להצבעה על המסעדה האהובה עליכם לחצו כאן 

רוצים לקבוע מי תהיה המסעדה הכשרה הטובה ביותר? סמנו את המסעדות שאהבתם מתוך הרשימה המומלצת ואולי תזכו בארוחה זוגית במסעדה הזוכה. שימו לב, ניתן לבחור עד 3 מסעדות. 

המסעדות המומלצות לשנת 2021