מסעדת פסקאדו בדרום זכתה בפרס המסעדה הכשרה הטובה ביותר

במסגרת טקס פרסי האוכל זכתה מסעדת פסקאדו האשדודית של השף יחי זינו בפרס המסעדה הכשרה הטובה ביותר. ראש העיר בירך: "אחת המסעדות הטובות ביותר במזרח התיכון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/22 08:50 יט בכסלו התשפג

מסעדת פסקאדו בדרום זכתה בפרס המסעדה הכשרה הטובה ביותר
מסעדה, צילום: shutterstock

המסעדה הכשרה הטובה ביותר: אמש (ב') נערך טקס פרסי האוכל הישראלי. באירוע שנערך במלון בראון BoBo בתל אביב נבחרו הזוכים במגוון קטגוריות ובינהן גם המסעדה הכשרה הטובה ביותר. הטקס הובל על ידי עמית אהרנסון, נירית וייס, דוד קישקה וגרטל שיינר. בפרס המסעדה הכשרה הטובה ביותר זכתה מסעדת "פסקאדו" מאשדוד אותה מוביל השף יחי זינו.

"גאווה עצומה עבורנו"

מי שברך את המסעדה הוא ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי שכתב בפייסבוק: "פסקדו עשתה זאת שוב, פסקדו היא גאווה עצומה עבורנו, ולא בכדי היא הוכתרה בשנה החולפת גם כאחת המסעדות הטובות ביותר במזרח התיכון. המסעדה ממשיכה קו קולינרי ברור ומוביל בעיר אשדוד, המזוהה עם הים והאוכל המצוין שיש כאן, וממש כמו האוכלוסייה כולה מצליחה לשלב 99 קהילות טעמים יחד למתכון מנצח אחד".

"פסקדו היא גאווה עצומה עבורנו" המשיך לסרי והוסיף, "ולא בכדי היא הוכתרה בשנה החולפת גם כאחת המסעדות הטובות ביותר במזרח התיכון. המסעדה ממשיכה קו קולינרי ברור ומוביל בעיר אשדוד, המזוהה עם הים והאוכל המצוין שיש כאן, וממש כמו האוכלוסייה כולה מצליחה לשלב 99 קהילות טעמים יחד למתכון מנצח אחד".