לא רק גלידה: המוצר החדש בטעם פיסטוק שמלהיב את הצרכנים

אסם נסטלה השיקה פתיבר בטעם ובצבע פיסטוק שהפך לפופולרי במיוחד בקינוחים ועוגות צבעוניות, "הפיסטוק מבוקש מאוד בתחומי האפייה והקונדיטוריה , לא יכולנו להישאר אדישים לבקשות הצרכנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/22 10:47 ט בסיון התשפב

לא רק גלידה: המוצר החדש בטעם פיסטוק שמלהיב את הצרכנים
ביסקוויט בטעם פיסטוק, צילום: אסם נסטלה

ההיסטריה סביב השלגון קראנצ' פיסטוק של גלידות נסטלה שככה מעט עם ההודעה על שיווק של רבע מיליון יחידות נוספות לחנויות, והחברה ממשיכה בפיתוח מוצרים בטעם המוכר והאהוב, הפעם, בצורת ביסקוויט. לקראת חג השבועות האחרון השיקה החברה ביסקוויט פתיבר בטעם וצבע פיסטוק. 

צבעם הירוק המשגע  של הפיסטוקים הופך אותם לפופולריים בקינוחי גלידות, עוגות, עוגיות, ממתקים, מוצרי חלב, חמאה, שמן ועוד. והכיף הגדול - הם לא רק טעימים וכייפים לפיצוח (חוץ מהסגורים), אלא שהם גם סופר בריאים. לחובבי הקפה והמשקאות החמים, שנוהגים לטבול את הפתיבר בתוך הכוס, צפויה חוויה צבעונית במיוחד, כאשר הביסקוויט הירוק יפגוש את צבע הקפה. 

פתיבר פיסטוק מאופיין בטעם פיסטוק מרגש ובצבע ירקרק והוא מוסיף טוויסט מדהים לעוגות וקינוחים. לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה, סיפר כי בחברה קשובים לקהל הצרכנים, "קיבלנו המון פניות לפתח ביסקוויט בטעם פתיבר. כמובן שלא יכולנו להישאר אדישים לבקשות ולאחר תהליך פיתוח ארוך אנחנו משיקים את פתיבר פיסטוק שהולך לצבוע את חג השבועות בירוק. הפיסטוק מבוקש מאוד בתחומי האפייה והקונדיטוריה בכל הווריאציות שלו ואנחנו גאים להיות מובילים וקשובים ולהשיק כל הזמן מוצרים טרנדיים חדשניים וטעימים מאד". 

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.  כשרות: רבנות יקנעם , בד"צ עדה חרדית