רבע מיליון יחידות של קראנץ' פיסטוק נמכרו בשבועיים: מתי המוצר יחזור למדפים?

השלגון הירוק שנחטף מהמדפים בקצב היסטרי יחזור בקרוב לחנויות ולרשתות השיווק. לפי נתוני נסטלה, כרבע מיליון יחידות נמכרו עד כה מהמוצר - עוד כרבע מיליון ישווקו | "זיהינו את השיח הרב ברשת סביב הפיסטוק והחלטנו להרים את הכפפה ולהגשים את החלום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/22 18:01 כא באייר התשפב

רבע מיליון יחידות של קראנץ' פיסטוק נמכרו בשבועיים: מתי המוצר יחזור למדפים?
השלגון הנחשק, צילום: נסטלה

לפני כשבועיים השיקה חברת גלידות נסטלה שלגון קראנץ' פיסטוק. מאז שהושק החלה היסטריה סביבו ונמכרו כרבע מיליון יחידות. ישראלים רבים החלו במרדף אחר המוצר הנחשק שיצא במהדורה מוגבלת, והיום (א') מודיעה נסטלה כי עוד כרבע מליון יחידות ישווקו כבר ממחר לחנויות.

האיש שגרם לזה לקרות

השלגון המצליח מכיל שוקולד לבן ופיסטוק, בציפוי קראנצ'י של שוקולד לבן ושברי פיסטוק וליבת פיסטוק עשירה. בחברה אומרים כי תהליך הייצור שלו הגיע מלמטה, כאשר אחד מיוצרי התוכן המזוהים ביותר עם פיסטוק בישראל, אוהד ראוך, הפך תמונות של מוצרים מוכרים ואהובים רבים לכאלה בטעמי פיסטוק. בין המוצרים שזכו להתעניינות רבה ברשת היה שלגון קרנאץ' פיסטוק שזכה לאלפי שיתופים ותגובות של גולשים שביקשו מגלידות נסטלה שייצרו מוצר כזה.

צילום: נסטלה

בנסטלה זיהו את ההתרחשות ברשת והחליטו להרים את הכפפה ולהגשים את החלום למאות הצרכנים שהגיבו על אותו הפוסט "המומצא". בחודשים האחרונים עבד צוות הפיתוח של גלידות נסטלה על הכנת שלגון קראנץ' פיסטוק שעונה על "החלום הירוק" של הגולשים.

הגשמנו חלום למי שהעז

אוהד ראוך, מנהל קהילת "המגיפה הירוקה" הוזמן למשרדי החברה לקבל טעימה ראשונה של המוצר עוד כשהוא היה בשלבי הפיתוח הראשוניים. ויחד עם צוות השיווק והטגנולוגיה דייק את המוצר אותו ראה בחזונו.

לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "אנחנו בגלידות נסטלה עוקבים לאורך כל השנה אחרי הטרנדים החמים ברשת וקשובים לבקשות הצרכנים והמגמות בשוק כדי לספק לצרכן הישראלי את המוצרים הגלידות הטעימות והמעניינות ביותר. כאשר זיהינו את השיח הרב ברשת סביב הפיסטוק והבקשות הרבות לקראנץ' פיסטוק החלטנו להרים את הכפפה ולהגשים את החלום למי שהעז ליצור בעצמו מציאות חדשה".