לא רק אסף גרניט: מסעדות כשרות ומשובחות במיוחד

הלקוח הדתי במדינת היהודים יכול ליהנות מאינסוף אפשרויות של אוכל כשר וטעים. לאחר שגם אסף גרניט הצטרף לטרנד, קבלו את המסעדות המשובחות שמלכתחילה כיוונו לקיבתו של הדוס הממוצע וסיפקו אוכל כשר

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 22/03/22 16:10 יט באדר ב'

לא רק אסף גרניט: מסעדות כשרות ומשובחות במיוחד
ניהון נו בה, צילום: יחצ

שומרי הכשרות הירושלמים התרגשו במיוחד השבוע, עם הבשורה כי מסעדת "ג'יג'י קובלה" הנמצאת בשוק מחנה יהודה הופכת לכשרה. המהלך הזה התאפשר לאחר שבוע של שיפוצים במקום, ומהמסעדה נמסר כי מדובר בצעד "שלא פוגע במוצר ומצליח לגעת בקהל כל כך רחב". 

לא מדובר בסנונית ראשונה. לאחרונה התגלו עוד ועוד מסעדות כשרות וחדשות, שהמשותף לכולן הוא איכות גבוהה לצד שמירה על כשרות, דבר שמאפשר לחובבי האוכל ומעריכי הקולינריה להינות מאוכל טוב, שהוא לא רק הזדמנות לנטילת ידיים, ברכת המזון ועדכונים משפחתיים. 

1ניהון נו-בה של שגב: אסייתית שאתם צריכים להכיר

המסעדה האסייתית שנפתחה לפני מספר חודשים בפתח תקווה לגמרי משמחת. יש הרבה אסייתיות בישראל אבל טוב שיש שפים כמו שגב שיודעים לעשות כבוד למטבח הזה עם מנות מיוחדות ששווה לחזור בשבילם ועם מחירים נוחים מאוד.

שגב משה

שגב משה צילום: אסף קרלה

2. "הקוסם", המסעדה התל אביב המפורסמת, הפכה לכשרה בהשגחת צהר

צילום: הקוסם

3. "דבורה" של אייל שני בתל אביב

השף אייל שני פתח לאחרונה את המסעדה הכשרה החדשה ברחוב בן יהודה בתל אביב, שממוקמת במלון דבורה בראון. מדובר במסעדה שהיא "הבת הכשרה, המופקרת והמופרעת של מסעדת מלכה", כפי שתיאר זאת השף המפורסם. 

4הסניף הכשר של גלידה גולדה ברחובות 

לא משנה אם אנחנו באמצע החורף או בשיא השרב, הגלידות של גולדה תמיד מפנקות. לאחרונה נפתח סניף חדש של הרשת האהובה והיינו מוכרחים לנסות. בסניף החדש והכשר תוכלו למצוא בין היתר את טעמי הגלידות המשתנים עם רטבים מושחתים, יוגורט עם מבחר עצום של תוספות מפנקות לבחירה, קרפ איטלקי חם, שתייה חמה, מארזים במשקל ועוד.

הסניף הכשר של גולדה ברחובות

הסניף הכשר של גולדה ברחובות צילום: כיפה