מטורף: מסעדת "ג'יג'י קובלה" הירושלמית של אסף גרניט - הפכה לכשרה

המסעדה בשוק מחנה יהודה נפתחה לפני כשנתיים, אבל לצערו של הציבור הדתי ללא תעודת כשרות. הבוקר הפכה המסעדה לכשרה, הראשונה מבין המסעדות של "קבוצת מחניודה" ואסף גרניט בעיר: "שמחים מאוד, המהלך לא פוגע במוצר ומצליח לגעת בקהל רחב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/22 16:27 יח באדר ב'

מטורף: מסעדת "ג'יג'י קובלה" הירושלמית של אסף גרניט - הפכה לכשרה
גרניט והקובלה, צילום: ליטל גוראי ותמוז רחמן

בשורה לדתיים: מסעדת "ג'יג'י קובלה" הנמצאת בשוק מחנה יהודה הופכת לכשרה. מאז פתחה קבוצת 'המחניודה' של אסף גרניט את המסעדות שלה בירושלים, לפני כעשור, כולן היו ללא תעודת כשרות. שמה של המסעדה הוא הלחם בין קובנה לחלה, והיא מציעה כריכים שונים בלחם המיוחד.

הבשורה הגיעה לאחר שבדף הפייסבוק של המסעדה פרסמו בשבוע שעבר כי הם סגורים לשיפוצים ויש להם משהו לספר לקהל הלקוחות. הבוקר (ב') ענו במסעדה לתגובה של אחד הגולשים ששאל האם הם הופכים לכשרים וכתבו: "אנחנו כשרים מעכשיו", בליווי תמונה של עובד המקום מחזיק את תעודת הכשרות מרבנות ירושלים.

במסעדה מסרו: "היה לנו מאוד קל לעשות את המהפך הזה, בגדול עוד מאז שפתחנו מרבית  המוצרים שלנו כשרים, מה שהפך את כל המהלך לקל יותר, במהלך השנה האחרונה קיבלנו המון שאלות מהקהל הדתי שנמצא סביבנו והבנו שדווקא בג'יג'י  תהיה לנו יכולת לתת מענה מהיר וראוי. אנחנו שמחים מאוד על המהלך הזה, מהלך שלא פוגע במוצר ומצליח לגעת בקהל כל כך רחב".

 

אחרי המהלך הזה ג'יג'י קובלה הפכה להיות המסעדה הכשרה הראשונה של אסף גרניט והקבוצה בעיר. לידה נמצאת מסעדת האם, שעדיין ללא תעודת כשרות, "מחניודה - מסעדה ליד השוק". לפני מספר שנים אמר גרניט בראיון כי "יש קהל כל כך גדול בארץ שרוצה ומחפש ריגושים, אוכל מעניין וחדש, ושומר כשרות, וזה יגיע, אנחנו נגיע אליו".